מערכת COL | יום כ"ה תשרי ה׳תשפ״ג 20.10.2022

"ידענו שהן בידיים טובות": בנות חב"ד מסכמות תשרי בלתי נשכח

מהפכה התרחשה השנה בחודש תשרי בחצרות קודשנו: קבוצת ענק של "בנות חב"ד" דאגה לכל צרכי האורחות שהגיעו מהארץ במסירות • "יחס אוהב, אחריות ודאגה לכל פרט", מציינת אחת האימהות • אתר COL עם תיעוד סיכום
תמונות: באדיבות המצלם

כזה עדיין לא היה: מאות בנות צעירות ששהו בימי חודש תשרי בחצרות קודשנו, החוזרות בימים אלו לבתיהם, מסכמות כמעט שלושה שבועות עוצמתיים, במסגרת קבוצת "בנות חב"ד" שריכזה את הכנסת האורחים.

לאורך כל ימי החודש התקיימו לבנות התוועדויות חסידיות, שיעורים ונסיעות מסודרות לאוהל במסגרת הקבוצה. כל פרט קטן נלקח מראש בחשבון וניתן לו מענה מסודר.

גם בפן הגשמי לא חסכו מקבוצת "בנות חב"ד" מאום. תנאי הלינה והארוחות היו גבוהים במיוחד. רבות מהאורחות והאימהות ציינו בימים האחרונים כי הופתעו מהרמה הגבוהה של האירוח - מה שהרגיע את החששות שקיננו בהן לפני הנסיעה.

צוות נרחב של מדריכות דאג לכל צרכי הבנות מהחל ועד כלה ווידא כי הן מסודרות ופנויות על מנת לצבור חוויות רוחניות מהשהות אצל הרבי, ללא טרדות חיצוניות.


תשרי אצל הרבי, קבוצת בנות חב"ד | סקור נרחב ב-COL >>>


"אין לנו מילים להודות על כל מה שבנותינו זכו לקבל בזכות קבוצת 'בנות חב"ד'", כתבו היום הורים ממגדל העמק. "היחס האוהב, האחריות, הדאגה לכל פרט ופרט, הדוגמה שהייתן עבורן ועוד הרבה. התרגשנו כל פעם מחדש לשמוע בקולן את השמחה וההתרגשות שחוו בתשרי השנה. זכינו להיות ממש רגועים בידיעה שהן בידיים טובות".

לאורך כל ימי החודש סיקרנו כאן ב-COL אירועים מרכזיים במסגרת הקבוצה, וכעת אנו מגישים תיעוד מבאנקעט הסיום שהתקיים אתמול - וכן תיעוד מהסכם מהימים הנעלים אצל הרבי. הצפייה לנשים ובנות בלבד.

את הקבוצה לווה צוות "בנות חב"ד", מרכזות ומדריכות, אשר שקדו חודשים על הכנת כל הפרטים. רותי לנדא ובעלה הרב בנימין לנדא ניהלו את הקבוצה. המשפיעה שרה זילברשטרום ובעלה הרב יוסף יצחק זילברשטרום, ראש הישיבה הקטנה 'תומכי תמימים' קריית גת, ליוו את הקבוצה בדגש על אווירה, שיעורים והתוועדויות.

בארגון "בנות חב"ד" מציינים כי הכנסת האורחים התאפשרה הודות לתמיכתה של 'קרן מרומים' בראשות  הנגיד החשוב הרה"ח ר' יצחק בן לאה מירלשוילי ושל הנגיד החשוב הגה"ח רבי דוד פישר

ההפקה של הקבוצה הינה בניהולה של חברת "גו כשר טראוול" ור' בנצי ששון, והיא התאפשרה הודות לסיוע נרחב שמגישים בהנהלת 'וועד התמימים העולמי' בראשות הרה"ח ר' צבי הירש אלטיין.

הנהלת "בנות חב"ד" מודה לאחראיות הקבוצה: מ' טורנהיים, מ' זוהר, ר' ריבקין, ולצוות הבאנקעט ר' קאהן וש' כהן. וכן לשאר הצוות המסור: המדריכות והצוות הטכני.

צפו בתיעוד נרחב (התיעוד לנשים ובנות בלבד).

 

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
מצטרפת לתודות
כ"ו תשרי ה׳תשפ״ג
שלחתי 2 בנות לקבוצה
אין לתאר את החוויה העמוקה, המרגשת, העשירה והמיוחדת שחוו.
התנאים הגשמיים היו מעטפת מצויינת לתוכן הרב ותוכניות המגוונות.
ממש לא מובן מאליו!
כולנו בני אדם, וארגון כל כך משובח, הוא מהות ההשפעה על החוויה!

תודה מעומק הלב לזוגות לנדא וזילברשטרום
לכל המדריכות
למשפחות שפתחו את הדלת והלב באירוח
ולמרצים

חוויה שכזו משפיעה לשנים רבות!
תזכו למצוות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.