מערכת COL | יום י"ט תשרי ה׳תשפ״ג 14.10.2022

אנשי 'הכנסת אורחים' לבנות הפתיעו את הנגיד בביתו • צפו

עמודים נדירים בכתב יד של שו"ת הצמח צדק הוענקו לנגיד החסידי הרב דוד פישר, בסוכתו בשכונת קראון הייטס, עבור תמיכתו בהכנסת אורחים ל'בנות חב"ד' שהגיעו לתשרי בחצרות קודשנו
אנשי 'הכנסת אורחים' לבנות הפתיעו את הנגיד בביתו • צפו
מימין לשמאל: הרבנים פישר, לנדא וזילברשטרום

אל ביתו של הנגיד החסידי הגה"ח רבי שמואל חיים דוד פישר שליט"א, בשכונת קראון הייטס, הגיעו אמש (חמישי) ראש ישיבת 'תומכי תמימים' בקריית גת הגה"ח רבי יוסף יצחק זילברשטרום ורעייתו שרה, והרב בנימין לנדא ורעייתו רותי - והעניקו לו מזכרת בהפתעה בשליחותם של מנהלי הארגון.

בני הזוג זילברשטרום ולנדא, המובילים את קבוצת 'בנות חב"ד' תשפ"ג מטעם ארגון 'בנות חב"ד' האחראי על מערך הכנסת אורחים לבנות אצל הרבי - הגיעו בכדי להביע תודה לרב פישר, התורם מכספו לטובת העניין, לצד קרן מרומים והנגיד הר"ר יצחק בן לאה מירילשוילי.

הרב פישר שליבו קרוב במיוחד להדפסת תורת החסידות, תרם את כל מערך שיעורי החסידות והדפסת דברי החסידות של קבוצת 'בנות חב"ד' בתשרי וכן את מערך ההסעות לאוהל הקדוש.

הנוכחים הגישו לו כהוקרה מזכרת בדמות שני עמודים בכתב יד נדיר משו"ת הצמח צדק, והודו לו בשם מאות הבנות על תמיכתו.

כזכור, וכפי שפורסם ב-COL, מאות בנות חב"דיות צעירות מכל רחבי הארץ נמצאות בחצרות קודשנו, ב-770 ובאוהל הקדוש, בימי חודש תשרי, ועבורן מופעלת תכנית "הכנסת אורחים" נרחבת וגדולה על ידי ארגון 'בנות חב"ד'.

את הקבוצה, מלווה צוות "בנות חב"ד", מרכזות ומדריכות, אשר שקדו חודשים על הכנת כל הפרטים. רותי לנדא ובעלה הרב בנימין לנדא מנהלים את הקבוצה בשנה זו שנת תשפ"ג. המשפיעה שרה זילברשטרום ובעלה הרב יוסף יצחק זילברשטרום, ראש הישיבה הקטנה 'תומכי תמימים' קריית גת, מלווים את הקבוצה בדגש על אווירה, שיעורים והתוועדויות.

צפו בוידאו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.