מערכת COL | יום י"ג תשרי ה׳תשפ״ג 08.10.2022

עוצמה אדירה בתשרי אצל הרבי: מאות אורחות בכנס 'הקהל' ענק

זה היה אירוע חסר תקדים, מרומם ומעצים של ארגון 'בנות חב"ד' המוביל את הכנסת האורחים בחצרות קודשנו. כינוס "הקהל" עוצמתי וראשון מסוגו שהלהיב את בנות חב"ד הצעירות הנמצאות אצל הרבי בחודש תשרי והוביל לשורה של החלטות טובות • "תשרי שלי כעת ייראה אחרת" •  אתר COL עם סיקור ותיעוד נרחב - לנשים ובנות בלבד
עוצמה אדירה בתשרי אצל הרבי: מאות אורחות בכנס 'הקהל' ענק
צילום: שניאור זלמן חביב

כינוס 'הקהל' כזה עוד לא היה. כינוס "הקהל" אדיר וראשון מסוגו התקיים אמש (חמישי, 'בשם השם') בשכונת קראון הייטס, עבור מאות בנות חב"ד, האורחות המסתופפות בחצרות קודשנו בחודש תשרי, בהפקת ארגון "בנות חב"ד" האחראי לאירוח הבנות.

זה היה כינוס מרומם ומעצים, מגביה טפח מעל לקרקע ומעורר לפעולה, שהלהיב את הבנות הצעירות הרבות והפיח בהן רוח חסידית בשהותם בדל"ת אמותיו הקדושות של הרבי - 770 והאוהל הקדוש.

הכינוס, אשר בו השתתפו קרוב ל-700 בנות, התקיים באולם האירועים של ישיבת 'אהלי תורה' ובסיומו נערכה הגרלה על מטבע שניתן מידו הקדושה של הרבי ועל תכשיט משובץ בבד הרבנית. האורחות המשתתפות נהנו מבר עשיר. 

"כמים קרים על נפש עייפה", הגדירה אחת הבנות המשתתפות את הכינוס בסיומו. "אחרי יום כיפור בבית הכנסת של הרבי ולקראת ימי חג השמחה של חג הסוכות זה היה הכינוס הנכון במקום הנכון. התעוררתי בו והבנתי היכן אני נמצאת. בטוח שתשרי שלי יראה אחרת אחריו. רוצה למסור תודה רבה למארגנים על ההתמסרות. חיכינו לכינוס כזה".

משתתפת נוספת מתארת: "לא זוכרת מתי פעם אחרונה השתתפתי באירוע דומה לזה. זה היה אירוע שלא מן העולם הזה. איזו עוצמה. וואו. האולם היה מלא, כולן שרו יחד. האווירה הייתה סוחפת, האנרגיות בשמים".

במהלך הכינוס השתתפו האורחות בהפקה אומנותית רב חושית, בשילוב משקפי תלת מימד, תחת הכותרת "נמסרה - לעשות ענייניו שמורגל בהם וליתן עצמו לאלוקות". על השולחנות הונחו מבעוד מועד עבור המשתתפות משקפי תלת מימד ייעודיים וכן שי אישי - קונטרס העבודה של הרבי הרש"ב ממותג.

את המשא המרכזי נשא בלהט רב, כהרגלו, המשפיע החסידי הרב שלמה שטרנברג, המשמש גם כיועץ חינוכי ומרצה עולמי, שהתוועד עם הבנות על הזכות שבשהייה בחצר הרבי.

במהלך הכינוס הוקרנו קטעי וידאו וכן יתקיימו שירה וריקודים. הכנס התקיים בעקבות הוראת הרבי לצעירי אגודת חב"ד לקיים כנס קבלת פנים לאורחות בשיתוף ארגוני הנשים והבנות של חב"ד.

כזכור, וכפי שפורסם ב-COL, מאות בנות חב"דיות צעירות מכל רחבי הארץ והעולם נמצאות בחצרות קודשנו, ב-770 ובאוהל הקדוש, בימי חודש תשרי, ועבורן מופעלת תכנית "הכנסת אורחים" נרחבת וגדולה על ידי ארגון 'בנות חב"ד'.

את הקבוצה, מלווה צוות "בנות חב"ד", מרכזות ומדריכות, אשר שקדו חודשים על הכנת כל הפרטים. רותי לנדא ובעלה הרב בנימין לנדא מנהלים את הקבוצה. המשפיעה שרה זילברשטרום ובעלה הרב יוסף יצחק זילברשטרום, ראש הישיבה הקטנה 'תומכי תמימים' קריית גת, מלווים את הקבוצה בדגש על אווירה, שיעורים והתוועדויות.

בארגון "בנות חב"ד" מציינים כי הכנסת האורחים מתאפשרת הודות לתמיכתה של 'קרן מרומים' בראשות  הנגיד החשוב הרה"ח ר' יצחק בן לאה מירלשוילי ושל הנגיד החשוב הגה"ח רבי דוד פישר

ההפקה של הקבוצה הינה בניהולה של חברת "גו כשר טראוול" ור' בנצי ששון, והיא מתאפשרת הודות לסיוע נרחב שמגישים בהנהלת 'וועד התמימים העולמי' בראשות הרה"ח ר' צבי הירש אלטיין.

הנהלת "בנות חב"ד" מודה לאחראיות הקבוצה: מ' טורנהיים, מ' זוהר, ר' ריבקין, ולצוות הבאנקעט ר' קאהן וש' כהן. וכן לשאר הצוות המסור: המדריכות והצוות הטכני.

צפו בתיעוד נרחב (התיעוד לנשים ובנות בלבד).

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.