מערכת COL | יום ט"ז תשרי ה׳תשפ״ג 11.10.2022

הצצה: מערך הוצאה לאור אדיר של 'בנות חב"ד' לאורחות תשרי

הן מפוזרות על השולחנות והספסלים בעזרות הנשים של 770 ומעסיקות את מאות האורחות שהגיעו לחצרות קודשנו לחודש תשרי | COL סוקר את מערך ההוצאה לאור האדיר של 'בנות חב"ד' האחראי לאירוח הבנות | "חומר שלא יסולא בפז, משנות את כל המבט על תשרי"
הצצה: מערך הוצאה לאור אדיר של 'בנות חב
החוברת של 'בנות חב"ד' ב-770

תשרי אצל הרבי: לצד מערך הלינה והארוחות המסועף, מפיק ארגון "בנות חב"ד" - האחראי לאירוח האורחות שהגיעו לחודש תשרי לחצרות קודשנו - שורה ארוכה של חוברות לימוד עבור הבנות הצעירות.

מדובר בחוברות מושקעות, המעוצבות בחן וערוכות בקפידה. בהן שוקעות הבנות הצעירות בזמן שהותן בדל"ת אמותיו של הרבי, ובעזרתן יכולות לנצל את הזמן כיאות. ב-770 אין מספיק ספרי לימוד מותאמים, ועבור הבנות החוברות הללו הן צורך בסיסי יום-יומי.

ב"בנות חב"ד", כך נודע ל-COL, נערכו מבעוד מועד לקראת חודש תשרי והפיקו שורה של חוברות בהתאם. "הבנות מאושרות מכל קובץ חדש שמופיע", מתארת אחת המדריכות.

הקובץ המרכזי שיצא לאור נקרא "לעבן מיט די צייט" (לחיות עם הזמן), והוא כולל שיחות ומאמרים של הרבי על כל יום ומועד בחודש תשרי. מדובר בקובץ מושקע ומקיף שיותר בעובי של ספר... הוא הודפס בשני חלקים נפרדים בשביל נוחות הבנות.

בנוסף הפיקו ב'בנות חב"ד' חוברת "א גוטע נאכט", הכוללת קטעי לימוד קצרים ללימוד בכל יום לפני השינה.

קובץ נוסף שיצא לאור הוא קובץ לימוד בענייני גאולה ומשיח, במסרת חידון ענק ענק ונושא פרסים. "אפשר לראות בכל שעות היממה בנות הלומדות את תכני חוברת גאולה ומשיח ישר והפוך", מתארת אחת הנוכחות ב-770. בסיום החג, כך נודע ל-COL, ייערך מבחן על חלק אחד מהחוברת. 10 הבנות הזוכות יקבלו את חוברת גאולה ומשיח מספר 2, ויעלו לשלב הגמר ויתמודדו על המקום הראשון. הזוכה במקום הראשון תקבל מטבע של הרבי.

קבצים נוספים שהופיעו, במסגרת מערך ההוצאה לאור המסועף של 'בנות חב"ד', הם - קובץ 'יחידה ביחיד' העוסק בנושא הכניסה ליחידות אצל הרבי באוהל הקדוש. חוברת זו הופצה במאות רבות של עותקים עבור כל אחת המעוניינת.

קובץ נוסף הוא "ואני בחסדך בוטחת", העוסק בנושא האמונה והביטחון. גם קובץ ייעודי לרגל שנת הקהל וקובץ המדבר ועוסק באהבת ישראל לא נפקד ממערך ההוצאה לאור.

"אפשר לראות ש-770 מוצף בחוברות לימוד איכותיות, נגישות, מזמינות, מעוצבות במיוחד לנערות", מתארת אחת מהאורחות אצל הרבי. "הערך המוסף שהחוברות הללו נותנות עבור האורחות - לא יסולא בפז, שכן הן עוסקות בנושאים שפחות נלמדים באופן סדיר במוסדות הלימוד".

כזכור, וכפי שפורסם ב-COL, מאות בנות חב"דיות צעירות מכל רחבי הארץ והעולם נמצאות בחצרות קודשנו, ב-770 ובאוהל הקדוש, בימי חודש תשרי, ועבורן מופעלת תכנית "הכנסת אורחים" נרחבת וגדולה על ידי ארגון 'בנות חב"ד'.

את הקבוצה, מלווה צוות "בנות חב"ד", מרכזות ומדריכות, אשר שקדו חודשים על הכנת כל הפרטים. רותי לנדא ובעלה הרב בנימין לנדא מנהלים את הקבוצה. המשפיעה שרה זילברשטרום ובעלה הרב יוסף יצחק זילברשטרום, ראש הישיבה הקטנה 'תומכי תמימים' קריית גת, מלווים את הקבוצה בדגש על אווירה, שיעורים והתוועדויות.

בארגון "בנות חב"ד" מציינים כי הדפסת החוברות והכנסת האורחים כולה מתאפשרת הודות לתמיכתה של 'קרן מרומים' ובמיוחד של הנגיד הגה"ח רבי שמואל חיים דוד פישר שליט"א, שתרם את כל שיעורי החסידות והדפסות לימודי החסידות, כמו גם את הנסיעות לאוהל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.