מערכת COL | יום ג' תשרי ה׳תשפ״ג 28.09.2022

מהפכה בתשרי בחצרות קודשנו: מערך אירוח נרחב למאות נערות

הלינה המפוארת, הארוחות המסודרות, מערך הלימודים והשיעורים המגוון לאורך כל שעות היום והחודש והנסיעות הקבועות אל האוהל הקדוש: COL מעניק הצצה ראשונה להכנסת האורחים של בנות חב"ד עבור האורחות הרבות
מהפכה בתשרי בחצרות קודשנו: מערך אירוח נרחב למאות נערות
צילומים: בנות חב"ד

מהפכה אצל הרבי: מאות בנות חב"דיות צעירות מכל רחבי הארץ והעולם נמצאות בחצרות קודשנו, ב-770 ובאוהל הקדוש, בימי חודש תשרי, ועבורן מופעלת תכנית "הכנסת אורחים" נרחבת וגדולה על ידי ארגון 'בנות חב"ד'.

זה מספר שנים שתכנית האירוח לבנות בחודש תשרי אצל הרבי מתקיימת, אולם השנה לראשונה זו נערכת במתכונת נרחבת מאוד ומקיפה וחגיגית. מרכז התקשורת החב"די COL מעניק הצצה למקומות הלינה ולתכניות המגוונות.

את הקבוצה, הכוללת קרוב לחמש מאות בנות, מלווה צוות בנות חב"ד, מרכזות ומדריכות, אשר שקדו חודשים על הכנת כל הפרטים. רותי לנדא ובעלה הרב בנימין לנדא מנהלים את הקבוצה. המשפיעה שרה זילברשטרום ובעלה הרב יוסף יצחק זילברשטרום, ראש הישיבה הקטנה 'תומכי תמימים' קריית גת, מלווים את הקבוצה בדגש על אווירה, שיעורים והתוועדויות.


כנס לבנות חב"ד לפני הנסיעה


"המטרה", אומרים בהנהלת 'בנות חב"ד' - "להוריד מן הבנות את הצרכים הגשמיים בעת שהותם בחצרות קודשנו, כך שיוכלו להשקיע את זמנן ומרצן בכדי לספוג חוויות רוחניות".

בכל יום מוענקות לבנות שלוש ארוחות מלאות ובנוסף טעימת בוקר. מקומות הלינה מפוארים ומרווחים ושוכנים במרחק הליכה לא רב מ-770. לאורך החודש מארגנים בקבוצה נסיעות מסודרות עבור הבנות אל האוהל הקדוש.

גם לחלק הרוחני דואגים בקבוצת הבנות. לאורך כל שעות היום מתקיימים שיעורים סדירים במגוון נושאים. במהלך ימי החודש מתקיימות תכניות מיוחדות ומגוונות, וכן כינוס 'ברוכות הבאות' חגיגי. קודם נסיעתן קיבלו הבנות ערכיות אישיות עם חומרי לימוד והכנה.


הערכות שקיבלו הבנות לפני הנסיעה


את המסע מלווה בהדרכה רוחנית המשפיע הגה"ח רבי זלמן גופין שליט"א.

"תשרי השנה נראה אחרת לגמרי", אומרת אחת הבנות. "אחרי שנים שבהן מערך דומה אורגן רק לבנים, בידי 'ועד התמימים' העולמי', כעת גם לבנות מגיעה חוויה רוחנית טהורה של תשרי אצל הרבי, כולל נסיעות לאוהל והתוועדויות מסודרות עם משפיעים".

בארגון בנות חב"ד מציינים כי הכנסת האורחים מתאפשרת הודות לתמיכתה של 'קרן מרומים' בראשות  הנגיד החשוב הרה"ח ר' יצחק בן לאה מירילשוילי ושל הנגיד החשוב הגה"ח רבי דוד פישר

ההפקה של הקבוצה הינה בניהולה של חברת "גו כשר טראוול" ור' בנצי ששון, והיא מתאפשרת הודות לסיוע נרחב שמגישים בהנהלת 'וועד התמימים העולמי' בראשות הרה"ח ר' צבי הירש אלטיין.

צפו בתיעוד ממקומות הלינה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.