מערכת COL | יום ז' תשרי ה׳תשפ״ג 02.10.2022

"מאך דא 770": מה עושות הבנות שלא נוסעות לרבי לחודש תשרי?

לא כל בנות חב"ד נוסעות לחודש תשרי בחצרות קודשנו, מסיבות שונות. רבות מהבנות מעדיפות לנסוע לקראת יום ההילולא כ"ב בשבט, לקראת חג החנוכה, בשתיהן יש קבוצות מאורגנות, ובתאריכים נוספים. בעבור אותן בנות, שנשארו בארץ, מתקיימת השנה תכנית ייחודית
חלק מהערכות שקיבלו הבנות

לא כל בנות חב"ד נוסעות לחודש תשרי בחצרות קודשנו, מסיבות שונות. רבות מהבנות מעדיפות לנסוע לקראת יום ההילולא כ"ב בשבט, לקראת חג החנוכה, בשתיהן יש קבוצות מאורגנות, ובתאריכים נוספים. בעבור אותן בנות, שנשארו בארץ, מתקיימת השנה תכנית ייחודית.

בארגון "בנות חב"ד", הפועל בקרב הבנות החב"דיות לאורך כל ימות השנה, בשעות שמחוץ לשעות הלימודים המסודרים, וגם בחודש תשרי דואג לאירוח נרחב עבור הבנות הנמצאות בחצרות קודשנו, כפי שדווח ב-COL - הרימו את הכפפה.

בימים האחרונים משתתפות הבנות במבצע ענק שנקרא "מאך דא 770" (בתרגום: עשי כאן 770), במסגרתו לומדות בחברותות, מקיימות משימות שונות וזוכות בשלל פרסים.

"שמו של המבצע נלקח מהדרכתו המפורסמת של הרבי הצמח צדק ליהודי שחפץ להיות בארץ אבל לא הצליח, ש'יעשה כאן ארץ ישראל'", אומרים בהנהלת "בנות חב"ד". "כך גם הבנות עושות כאן בארץ את 770. באמצעות המבצע הן מתחברות לחיים של תשרי אצל הרבי, בימות האורה והטובה".

במסגרת המבצע הודפסו חומרי לימוד מיוחדים והבנות המשתתפות קיבלו ערכות אישיות. בסיום המבצע יערכו מספר הגרלות, בהן - מימון חלקים לטיסה לרבי, בולים מהרבי ועוד פרסים.

יצויין, כפי שדווח ב-COL, כי ב"בנות חב"ד" מפעלים השנה תכנית ענק מקיפה, בליווי משפיעים הנמצאים בשטח, עבור הבנות הנמצאות בחצרות קודשנו. באתר COL נעדכן כאן לאורך ימי החודש בנעשה בחצרות קודשנו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.