מערכת COL | יום י"ב אדר ב ה׳תשע״ד 14.03.2014

ראש עיריית צפת בביקור רישמי במרכז חב"ד העולמי ● גלריה

ראש העיר צפת אילן שוחט ביקר ביום שני האחרון בשכונת קראון הייטס, שם ערך הוא סיור במרכז חב"ד העולמי ● הסיור נחתם בביקור במשרדו של יו"ר 'המרכז לענייני חינוך' ומזכיר הרבי, הרב יהודה קרינסקי, לשם הגיעו חברי המשלחת מלווים ברב משה קוטלרסקי, סיו"ר 'המרכז לענייני חינוך' ● ומה ההפתעה שהכין הרב חיים קפלן לראש-העיר? ראש עיריית צפת ב-770
ראש עיריית צפת בביקור רישמי במרכז חב
(צילומים: בנצי ששון)

ראש העיר צפת אילן שוחט ביקר ביום שני האחרון בשכונת קראון הייטס, שם ערך הוא סיור במרכז חב"ד העולמי כשהוא מלווה ע"י הרב מוטי דיין, חבר המועצה החב"די בצפת והרב מענדי קוטלרסקי, מנהל סוויטה 302 של 'המרכז לענייני חינוך'.

הסיור נפתח בביקור בחדר השידורים המיתולוגי של WWLC, כשאת פניהם קיבל הרב חיים ברוך הלברשטאם שסיפר להם על ההיסטוריה של המקום, כאשר משם המשיכו לחדרו הקדוש של הרבי, שם העתירו הם תפילה עבור בני העיר צפת בפרט ותושבי ארץ הקודש בכלל. במקום פגשו הם את המשב"ק, הרב שלום גאנזבורג.

לאחר מכן פנו הם לחדר המזכירות שם פגשו את המזכיר הרב בנימין קליין שסיפר להם על התנהלות חדר המזכירות באותם ימים, כשמשם המשיכו לספריית חב"ד, בה הוצג בפניהם מפתחות העיר צפת שהוגשו לרבי בזמנו. 

במהלך הביקור בספרייה הוגש למר שוחט מזכרת שהוכנה ע"י יוזם הביקור, השליח הרב חיים קפלן, יו"ר אגודת קריית חב"ד בצפת, תמליל משיחתו של הרבי בשנת ה'תשל"ח, מזמן ביקורו של ראש העיר צפת דאז מר אהרון נחמיאס. מר שוחט קרה בקול את הכתוב, כשהוא מתפעם מהיחס המכובד של הרבי לעיר צפת.

בהמשך המשיכה המשלחת ל'מרכז סוויטה 302' שם עמדו הם מקרוב אחר הפעילות העניפה של חב"ד ברחבי העולם והשירותים השונים שמוצעים לשלוחים דרך מגוון הארגונים של 'סוויטה 302'.

הסיור נחתם בביקור במשרדו של יו"ר 'המרכז לענייני חינוך' ומזכיר הרבי, הרב יהודה קרינסקי, לשם הגיעו חברי המשלחת מלווים ברב משה קוטלרסקי, סיו"ר 'המרכז לענייני חינוך', כאשר במהלך השיחה סיפר מר שוחט על קרבתו לחב"ד, וכיצד חב"ד השפיעה על חייו ושל רעייתו שגדלה בסיאטל, וושינגטון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.