מערכת COL | יום י' כסלו ה׳תשס״ט 07.12.2008

קראון-הייטס התאחדה ב"שבת של אחדות" ● תמונות

"שבת של אחדות" איחדה את תושבי קראון-הייטס בשבת האחרונה, נוכח הירצחם של השלוחים במומביי הרב גבריאל ורבקה הולצברג הי"ד. מעל 1,500 איש השתתפו בפעילויות, בהתוועדויות, ובשיעורים שנערכו באולם החתונות של אוהלי תורה. תוכניות השבת כללה שיעורים בחסידות עם הרב יוסף-יצחק ג'ייקאבסאן והרב יקותיאל פלדמן ■ במקביל, נערכה תוכנית מיוחדת לילדים ואמהות, והוגשו סעודות שבת כיד המלך ■ הרב משה קוטלרסקי סיו"ר המרכז לעניני חינוך נשא אף הוא דברים לזכרם של השלוחים הי"ד. הוא דיבר בלהט על החשבון-נפש שצריך לערוך כל אחד ואחת לסיפור המלא
קראון-הייטס התאחדה ב
חלק ממשתתפי השבת ● צילום: מאיר דהן, COLlive

"שבת של אחדות" איחדה את תושבי קראון-הייטס בשבת האחרונה, נוכח הירצחם של השלוחים במומביי הרב גבריאל ורבקה הולצברג הי"ד. מעל 1,500 איש השתתפו בפעילויות, בהתוועדויות, ובשיעורים שנערכו באולם החתונות של אוהלי תורה.

תוכנית השבת נערכה ביוזמת מתפללי בית הכנסת בית שמואל חב"ד בראשות הרב משה פינסאן והגבאי ר' דודי פרקש, וביחד עם רב בית הכנסת יוסף יצחק ג'ייקאבסאן.

תוכניות השבת כללה שיעורים בחסידות עם הרב ג'ייקאבסאן והרב יקותיאל פלדמן. במקביל, נערכה תוכנית מיוחדת לילדים ואמהות, והוגשו סעודות שבת כיד המלך.

הרב משה קוטלרסקי סיו"ר המרכז לעניני חינוך נשא אף הוא דברים לזכרם של השלוחים הי"ד. הוא דיבר בלהט על החשבון-נפש שצריך לערוך כל אחד ואחת.

במוצאי שבת, צפו כולם בסרט וידאו על השלוחים שנרצחו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.