מנדי ברגר | יום י' אדר ב ה׳תשפ״ב 13.03.2022

התמימים מברינואה התחזקו מספר התורה של פאלעזו

סיפורו המיוחד והמרגש של ספר התורה שהוכנס בבית חב"ד בפאלעזו, לעילוי נשמת השליח בהנובר הרב בנימין וולף, ממשיך לעורר הדים רבים בצרפת, ולהביא לתוצאות חיוביות מבורכות • שמע ההתעוררות המיוחדת בבית חב"ד בפאלעזו, הגיע גם אל תלמידי ישיבת תומכי תמימים בברינואה, אשר ביקשו לעשות שבת מיוחדת יחד עם השליח הרב יעקב זרביב, ולחזק את בני הקהילה
התמימים מברינואה התחזקו מספר התורה של פאלעזו

סיפורו המיוחד והמרגש של ספר התורה שהוכנס בבית חב"ד בפאלעזו, לעילוי נשמת השליח בהנובר הרב בנימין וולף, ממשיך לעורר הדים רבים בצרפת, ולהביא לתוצאות חיוביות מבורכות.

כזכור, לפני שלוש חודשים, בראשית חודש טבת, נערכה בפאלעזו הסמוכה לפאריז חגיגת סיום ספר תורה, שנכתב ביוזמת השליח לפאלעזו הרב יעקב זרביב, לעילוי נשמת השליח להנובר.

מאז החגיגה היהודית הגדולה בתולדות פאלעזו, ההתעוררות היהודית בעיר הולכת ומתעצמת. בבית חב"ד החלו להתקיים לראשונה בכל שבוע בימים שני וחמישי, בימי הקריאה תפילות שחרית במניין וקריאת התורה. כמו כן נפתחו שורה של שיעורי תורה חדשים בבית חב"ד, בהשתתפות קהלים יהודיים מגוונים.

שמע ההתעוררות המיוחדת בבית חב"ד בפאלעזו, הגיע גם אל תלמידי ישיבת תומכי תמימים בברינואה, אשר ביקשו לעשות שבת מיוחדת יחד עם השליח הרב יעקב זרביב, ולחזק את בני הקהילה.

לאחר קבלת רשות הנהלת הישיבה, הגיעו בשבוע שעבר שבת "חזק", קבוצה של מניין מתלמידי הישיבה, תלמידי השיעור של הרב אברהם וולף, כדי לשבות בשבת עם "ספר התורה של בני".

מניין התמימים זכו לשבת נעלית ומרוממת בפאלעזו, כאשר הם הובילו את אווירת השבת והתפילות, מסרו שיעורי חסידות למקורבי הקהילה, וערכו סדר ניגונים מרגש יחד עם בני הקהילה.

הייתה זו "שבת חזק" מיוחדת ומעוררת עבור התמימים מברינואה ועבור קהילת בית חב"ד פאלעז.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.