מערכת COL | יום כ"ז אלול ה׳תשע״ו 30.09.2016

חב"ד בקריות מתכוננת לחגים ומתרחבת

חב"ד בקריות מתרחבת: שליח חדש יגיע לשכונת הפאר היוקרתית "משכנות האומנים" הנמצאת בשיא פיתוחה, כדי להפיץ את אור היהדות במקום ● כמידי שנה ביקרו שלוחי הרבי בערי הקריות אצל ראשי הערים כדי לברכם לקראת השנה החדשה, וראשי העיר מיהרו לדווח על כך בעמוד הפייסבוק שלהם  חב"ד בקריות
חב

בימים האחרונים ביקרו כ-17 שלוחי הרבי בקריות אצל ראשי הערים לברכם לקראת ראש השנה, לתקוע בפניהם בשופר ולספר להם על הימים הנעלים, וזכו לקבלת פנים חמה.

"הפעילות של חב"ד בקריות היא יוצאת דופן, ואני שמח לארח את שלוחי הרבי בעיר שעושים שליחות ציבורית נאמנה וחשובה", אמר ראש עיריית קרית ביאליק מר אלי דוקורסקי במהלך הביקור במשרדו, שאף דיווח עליו בעמוד הפייסבוק שלו.

בקרית ים הביע ראש העיר מר דוד אבן צור את קורת רוח מהפעילות של חב"ד ואמר כי את ברכת החג שהוא מקבל משלוחי הרבי בעיר, הוא מעביר לכל תושבי העיר כולם.

גם בקרית מוצקין הגיעו השלוחים ללשכת ראש העיר מר חיים צורי, שם שוחח הרב משה שמואל אוירכמן השליח הראשי בקריות, עם ראש העיר - על הבאת שליח לשכונת הפאר החדשה שהולכת ומתפתחת בימים אלו, שכונת "משכנות האומנים".

מדובר בשכונה אקסלוסיבית המציעה מגורים יוקרתיים בלב הקריות, עטופים פארקים רחבי ידיים ובטבע ירוק. השכונה תוכננה במטרה ליצור מרחבה מחיה אטרקטיבי ונגיש, בשכונה אשר תתאפיין בפסיפס של מגדלי יוקרה, כשהדיירים ייהנו ממגורים בשכונה סגורה המרוחקת מלב הכרך הסואן.

בטקס סביב פתיחת הפעילות התורנית בשכונת "משכנות האומנים" הסביר הרב אוירכמן את מבטה של תורת החסידות על החגים הקרובים ובישר על הבאת שליח מיוחד לשכונה כדי לסייע בצרכים של הקהילה החדשה.

שלוחי הרבי בקרית ביאליק: הרב יוסי גולדשטיין, הרב נחום יצחק, הרב מעיין יצחק והרב פנחס מרטון. שלוחי הרבי בקרית חיים: הרב לוי יצחק אוירכמן, הרב ישראל קוט והרב ירון פרידמן. שלוחי הרבי בקרית ים: הרב משה ביסטריצקי הרב מנחם מענדל ברוק, הרב אהרן גופין, הרב אורן ירמיהו, והרב צבי אזרחין. שלוחי הרבי בקרית מוצקין: הרב שמואל ג'רופי, הרב שמעון אייזנבך, הרב בעריש רוזנברג. שליח הרבי בקרית שמואל: הרב יוסי שכטר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.