מערכת COL | יום י"ד אלול ה׳תשע״ו 17.09.2016

כרזות הסתה למחאה נגד הרב הבלין ובי"ד רבני חב"ד

לאחרונה פורסמו כרזות הסתה לצאת ב'מחאה אדירה...' מול ביתו של הרה"ג משה הבלין רב העיר קרית גת וחבר בי"ד רבני חב"ד ביום ראשון הקרוב ● בכרזות ביטויים מסיתים ופוגעניים ביותר כגון "בוגד" ו"מוסר" ו"לסדר זכור את אשר עשה לך עמלק" ועוד ● מורת רוח על הניסיון הנואל לערער על החלטות הבי"ד בעניינים הנוגעים לחסידי חב"ד וצה"ל  לסיפור המלא
כרזות הסתה למחאה נגד הרב הבלין ובי


לאחרונה פורסמו כרזות הסתה "לצאת במחאה אדירה..." מול ביתו של הרה"ג משה הבלין רב העיר קרית גת וחבר בי"ד רבני חב"ד, ביום ראשון הקרוב.

בכרזות ביטויים מסיתים ופוגעניים ביותר כגון "בוגד" ו"מוסר" ו"לסדר זכור את אשר עשה לך עמלק".

הסיפור החל למעשה בשבוע שעבר, עת קבוצה של קיצונים הגיעו מבית שמש באוטובוס מאורגן לביתו של הרב הבלין, וכדברי תביעת הפרקליטות מחוז דרום, השתוללו, הדפו את הרב משה הבלין, פרצו לביתו, הזיקו לרכוש, צעקו בקולי קולות, ותקעו בשופר. הרבנית נזקקה לטיפול רפואי.

המשטרה מצידה עצרה שלושה מהחשודים בתקיפה, מה שלא מנע מקבוצה נוספת להמשיך ולהטריד את הרב ובני ביתו. ביום חמישי המשטרה עצרה קבוצה אחרת שהגיעה אל יד בית הרב והפריעה לסדר הציבורי.

למרות שמזכיר בי"ד רבני חב"ד הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי במכתבו הבהיר את השתלשלות הענינים וכי ההסדר הינו החלטה של בי"ד רבני חב"ד, החליט מאן דהוא שהרב הבלין הוא הכתובת, ובעצם בכך לערער על סמכותו של בי"ד רבני חב"ד, ובכך לפגוע בכל אשר חסיד חב"ד יכונה.

חסידי חב"ד מוחים נגד הניסיון הנואל לערער על החלטות הבי"ד בעניינים הנוגעים לחסידי חב"ד, באמצעות פגיעה אישית ברב משה הבלין ובני ביתו, בכבודם של חסידי חב"ד בכלל, ובקרית גת בפרט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.