מערכת COL | יום י"ד אלול ה׳תשע״ו 17.09.2016

ילדי השלוחים פותחים את שנת הלימודים בהתוועדות עולמית

את תחילתה של שנת הלימודים החדשה יציינו ילדי השלוחים מרחבי העולם בהתוועדות עולמית שתיערך בשבוע הבא, כאשר ביום ראשון תיערך התוועדות עבור בנות השלוחים וביום רביעי עבור בני השלוחים ● ההתוועדות שתיערך בשפה העברית, הינה חלק מהרחבת הפעילות של המחלקה לדוברי עברית של הארגון 'My Shliach' מבית 'מרכז 302' ● כל הפרטים
ילדי השלוחים פותחים את שנת הלימודים בהתוועדות עולמית

את תחילתה של שנת הלימודים החדשה יציינו ילדי השלוחים מרחבי העולם בהתוועדות עולמית שתיערך בשבוע הבא, כאשר ביום ראשון תיערך התוועדות עבור בנות השלוחים וביום רביעי עבור בני השלוחים. ההתוועדות שתיערך בשפה העברית, הינה חלק מהרחבת הפעילות של המחלקה לדוברי עברית של הארגון 'My Shliach' מבית 'מרכז 302'.

לפני קרוב לעשור, כחלק מהחלטה שהתקבלה במהלך כינוס השלוחים הכריז 'המרכז לענייני חינוך' על הקמתו של גוף שייתן מענה לבעיית הבדידות של ילדי השלוחים המתגוררים בכל רחבי העולם מבלי חברים, או סביבה תומכת, כאשר היום למעלה מ3,500 מילדי השלוחים נוטלים חלק בפעילות הארגון, 300 מהם דוברי עברית.

סביב מעגל השנה נהנים הילדים מחברותא פרטית, שהופכת לכמין אח או אחות גדול/ה עבורם זאת לצד שיעורים שבועיים, כיתת משימות, שבתונים, התוועדות אונליין, קעמפים ועוד תכניות רבות ומגוונות.

ההצלחה שלMy Shliach ברחבי העולם, הביאה לביקוש רב שגרם לפתיחתה של המחלקה לדוברי עברית, שקיבל לאחרונה חיזוק משמעותי זאת עם הצטרפותם של הת' דובל'ה הלפרין, שאחראי על פעילות הבנים, הגב' פרדי לרמן, שאחראית על פעילות הבנות והגב' מושקי גורביץ, שאחראית על השיעורים וההתוועדויות.

"היעד שלנו הוא לאפשר לילדי השלוחים דוברי העברית להשתתף בכל תכניות הארגון", אומרת הגב' חשי שייקביץ, רכזת המחלקה לדוברי עברית של הארגון My Shliach. "לשמחתנו הביקוש גדל ואנחנו עושים ככל שביכולתנו בכדי לספק מענה לכולם. בימים אלו אנו מוציאים לאור חוברות לימוד שבועיות בעברית כחומר עזר לחונכים, וכמו כן מתחילים בעוד כשבוע שיעור חסידות אונליין קבוע גם לבנים".

הארגון מקבל תגובות נלהבות משלוחים רבים ברחבי העולם, כמו זו שהתקבלה מהשלוחה בסמארה, רוסיה: "גם הבן שלי וגם הבת שלי זכו השנה בחברותות מקסימים, אוהבים ומסורים מעל ומעבר. הילדים חיכו כל השבוע לשעה הזאת וקיבלו הרבה ידע ותשומת לב מיוחדת ממישהו שמתעניין בשלומם ומבין את חייהם באמת. יישר כח גדול! אנחנו מאוד מעריכים!"

לכבוד היום הבהיר ח"י אלול - מוזמנים ילדי השלוחים להתוועדות חסידית אונליין שתשמש גם כ'אירוע הפתיחה' הרשמי לתוכניות הרבות של המחלקה העברית של My Shliach לשנה הקרובה.

בדבר פרטים והרשמה ניתן להיכנס ללינק הבא.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.