מערכת COL | יום ח' אלול ה׳תשע״ו 11.09.2016

שבת מרוממת באהל וב-770 חתמה שבוע ראשון למסע הסטודנטים​

שבת מרוממת בחצרות קדשנו; כחמישים סטודנטים שבתו בסמיכות לאהל הקדוש ומספר דומה של סטודנטיות נהנו מתכנית עשירה בבית 770 בשכונת קראון הייטס • השבת המרוממת, באווירה רוחנית נפלאה, היוותה חתימה מושלמת לשבוע הראשון של מסע מאה הסטודנטים של חב"ד בקמפוס אל הרבי  רשמים משבוע של מסע רוחני, וגלריה נרחבת ומרהיבה
שבת מרוממת באהל וב-770 חתמה שבוע ראשון למסע הסטודנטים​
צילום: יחזקאל איטקין

כפי שכבר דיווחנו, פתיחת המסע של מאה הסטודנטים בוגרי תכנית "מעמיקים" של חב"ד בקמפוס ישראל, היתה בבוקרו של יום שלישי בשבוע החולף, עם ביקור בבית חיינו ובאהל הקדוש.

לאחר הביקור באהל חתמו הסטודנטים את יום שלישי בנסיעה לאוניברסיטת פרינסטון היוקרתית שם ביקרו בבית חב"ד של השליח בקמפוס הרב איתן וועב והשליח שאיתו הרב ברוק, ונחשפו לפעילות המקומית בדומה לפעילות השליח במוסד האקדמי בו הם לומדים.

פרופסור דן קרצר ששימש בעבר כשגריר ארצות הברית במצרים ובישראל, ופרופסור נטע בקל, מבכירי הסגל האקדמי בפרינסטון, דיברו בפני הסטודנטים. הם הביעו הערכה עצומה לפעילות בתי חב"ד בקרב הסטודנטים במיוחד וקראו לסטודנטים להעמיק את הקשר שלהם עם השלוחים.

לאחר לינת לילה באוניברסיטת פרינסטון ותפילת שחרית מלווה בברעקפעסט בבית חב"ד המקומי, המשיך המסע בארצות הברית. היעד הבא: פילדלפיה. הסטודנטים זכו לביקור באתרי מורשת לאומית אמריקאיים. את הנסיעה הארוכה, כמו אלו שיבואו בעקבותיה, מנצלים השלוחים והסטודנטים לעיון מעמיק בחוברת הלימוד שהופקה במיוחד עבור המסע, וכוללת הספקי לימוד יומיים לצד פרקי הגות ועיון בתורת חב"ד וביהדות בכלל.

התחנה הבאה במסע, שזכה לכותרת "גשם ורוח בעיר הגדולה", הוא בוושינגטון הבירה אצל השליח הרב לוי שמטוב שאירח את הסטודנטים לארוחת ערב במהלכה נשאו דברים בפני הסטודנטים, יועץ בכיר בבית הלבן, קצין בכיר בפנטגון, ור' מיכאל עלוש מירושלים שסיפר על הדרכות מיוחדות שקיבל מהרבי - הרצאה שזכתה לקשב רב אצל הסטודנטים וגררה הדים רבים.

בארוחת בוקר יום חמישי, לאחר תפילת שחרית בבית חב"ד, דיבר בפני הסטודנטים סגן שר האוצר האמריקאי. בסיום חילק השליח לכל אחד ממשתתפי המסע את הספר "תניא - לאנשים כמוני וכמוך" שנכתב על ידי אחיו הרב אליעזר שם טוב שליח הרבי באורגוואי.

המשך יום חמישי נוצל לביקור באתרים שונים בוושינגטון ובנסיעה חזרה לקראון הייטס. בבוקר יום שישי נסעו הסטודנטים לביקור במוסדות האו"ם בניו יורק.

לקראת שבת התפצל המסע לשתי קבוצות. הסטודנטים עם השלוחים שבתו בד' אמותיו של הרבי, בסמיכות לאהל הקדוש. לסטודנטיות נערכה תכנית מלאה יחד עם השלוחות ב-770 בקראון הייטס.

תכניית השבת באהל כללה לצד התפילות וסעודות השבת התוועדות עם הרב אריק מלכיאלי שהגיע מישראל ללוות את המסע, סדנאות והתוועדויות. התכנית לסטודנטיות בקראון הייטס כללה סימפוזיונים עם הגברת מרים סברדלוב והגברת מלי רזניק, ביקור במוסדות השכונה ועוד.

הפקה: פליישמן הפקות
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.