מערכת COL | יום ה' אלול ה׳תשע״ו 08.09.2016

הרב אלי וולף בטור מיוחד: איך לצאת ל"מבצעים" בכל העולם

אחד הדברים המשותפים לקבוצות הללו הוא - העובדה שאחת לתקופה עולה בקשה של אחד מהשלוחים "מי יכול לשלוח לי לינק לסרטון על .... יהדותון". זה יכול להיות בקשה לסרטון על הקהל, פסח, תפילין, סוכה, טהרת המשפחה, או על הפרשת חלה. קחו חלק ביום ההתרמה הגדול: לחצו כאן
הרב אלי וולף בטור מיוחד: איך לצאת ל
המושג "קבוצת וואטסאפ" הוא לא בהכרח דבר חיובי. אני מניח שכל מי שחבר ב"קבוצה" שכזו יסכים עם ההנחה שנזקה מרובה מתועלתה, כאשר אני משער שבחלק מהקבוצות, אין בכלל מן הסוג השני...

אני חבר בשתי קבוצות וואטסאפ שונות, כאלו שרובם המכריע של ההודעות שבהם - הם תועלת לכלל ולפרט, אלו לא רק "קבוצות וואטסאפ", אלא בעיקר הן "קבוצות עבודה". קבוצות של שלוחים שזה ערוץ תקשורת המחבר ביניהם בתחום העיסוק של "לתקן עולם במלכות שד-י".

קבוצת "שלוחים.רו", המאגדת בתוכה את השלוחים ברחבי מדינת רוסיה, וקבוצת "שלוחי אוקראינה", המאגדת בתוכה את השלוחים ברחבי המדינה השכנה.

מטבע הדברים, לכל מדינה יש את החוקים שלה, ההתמודדויות הייחודיות של השלוחים הפועלים במדינה זו, והדברים מתנהלים בקבוצה ייחודית לשלוחים של אותה המדינה. "לא הרי זה כהרי זה".

אבל מובן מאליו, שלמרות ההבדלים ביניהם , יש הרבה "הצד השווה". נושאים רבים מתנהלים בשתי קבוצות אלו, דיונים בנושאי הלכה, חיפוש חומרי-יהדות בשפה הרוסית וכדומה.

אחד הדברים המשותפים לקבוצות הללו הוא - העובדה שאחת לתקופה עולה בקשה של אחד מהשלוחים "מי יכול לשלוח לי לינק לסרטון על .... יהדותון". זה יכול להיות בקשה לסרטון על הקהל, פסח, תפילין, סוכה, טהרת המשפחה, או על הפרשת חלה.

ואתה יודע, שכאשר עולה בקבוצה בקשה שכזו, ורגע אחרי זה שליח אחר מעלה את הלינק - אזי באותו הרגע, יהודי בסיביר או באודסה, ברוסטוב או בקרמנצוק, יהודיה בחברובסק או בזיטומיר, התחילו לקיים עוד מצווה, הלכה למעשה.

כולנו מחפשים למלא את השליחות שהרבי זיכה אותנו בה, לזכות להיות חלק מהצבא של הרבי, לקרב עוד יהודי, להיות זה שהביא לכך שעוד יהודי "עשה מצוה אחת והכריע את העולם כולו לכף זכות וגרם לו ולהם תשועה והצלה" - אבל לא תמיד אנחנו שם. יש לנו את שגרת היום, את העיסוקים הממלאים את הזמן שלנו.

תמיכה ביהדותון, זה בעצם להניח תפילין ליהודי בפירנצה, תמיכה ביהדותון, זה לצאת למבצע נש"ק בהמבורג, זה לצאת לזכות יהודים במבצע לולב בטיומן.

גם בשעה שאתה ישן, גם כשאתה יושב במשרד - הכסף שלך יוצא למבצעים ומקרב עוד יהודי, עוד יהודיה.

תרמת - הכרעת את העולם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.