מערכת COL | יום ו' ניסן ה׳תשע״ו 14.04.2016

ראש עיריית ניו-יורק: "חזון הרבי הופך את העיר למקום טוב יותר"

ראש העיר ניו יורק ביל דה בלסיו הכריז על "114 ימי חינוך" לכבוד יום הולדתו של הרבי בי"א ניסן. "החזון של הרבי סייע לחב"ד ולמשימתה, לספק תוכניות למידה לילדים, בני נוער ומבוגרים ולעורר תשוקת חיים ללימוד יהודי וערכים שממשיכים להפוך את העיר שלנו למקום טוב יותר", כתב ראש-העיר במכתב מיוחד  ימי חינוך לכבוד הרבי
ראש עיריית ניו-יורק:
ראש העיר ניו יורק ביל דה בלסיו נמנה בין ראשוני נבחרי הציבור בארה"ב השנה, החולקים כבוד לרבי לרגל יום הבהיר י"א בניסן, יום ההולדת ה-114 שיחול ביום שלישי הקרוב.

בכרוז מיוחד ראש העיר הכריז על הקדשת "114 ימי חינוך" לכבוד הרבי ברחבי העיר ניו יורק.

"תנועת חב"ד-ליובאוויטש ורשת הארגונים הקהילתיים שלה ידועה באיחוד אנשים באמונתם ופועלת לאור תורתו, מנהיגותו ומורשתו של הרב מנחם מ. שניאורסון והיא ממשיכה להיות מקור של עוצמה עבור רבים בעיר שלנו ומעבר לה", הוא כתב.

ראש העיר הדגיש את "החותם הבל יימחה של חב"ד על כל חמשת הרבעים של העיר מאז שהתנועה קבעה את מושבה בבניין האייקוני 770 בשדרת איסטרן פארקוויי בשכונת קראון הייטס ברובע ברוקלין".

"במסגרת המשימה לחנך ולאחד את יהודי ניו יורק, מרכזי חב"ד שהוקמו על ידי הרב שניאורסון בנו יסודות מוצקים עבור אנשים לצמוח באחווה", כתב דה בלסיו. "המשפחה הרוחנית של חב"ד והרבי יצרו ממשיכה לחבר את הקהילה היהודית ברחבי העולם ולהעצים דורות שלמים לכבוד את אמונתם ומורשתם".

הוא הוסיף כי "במשך כל חייו, הרבי מליובאוויטש הדגיש את החשיבות הקריטית של חינוך והכוח המדהים של חינוך ליצור השפעה חיובית על העולם שלנו. החזון שלו סייע לחב"ד ולמשימתה לספק תוכניות למידה לילדים, בני נוער ומבוגרים ולעורר תשוקת חיים ללימוד יהודי וערכים שממשיכים להפוך את העיר שלנו למקום טוב יותר".

הרב שמואל מנחם מענדל בוטמן, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית הודה לראש העיר. "הרבי ייחס חשיבות רבה לכרוזים עבור יום הולדתו", ציין הרב בוטמן.

לדוגמא, הרב בוטמן הזכיר אגרת קודש מהרבי לראש עיר שכיבד את התאריך י"א בניסן. "אני מעריך מאוד את ההתחשבות שלך על ידי ייעוד יום חינוך זה לכבודי", הרבי כתב לאותו ראש עיר. "אני מאמין שפעולה זו שלך תעודד מודעות רבה יותר על החשיבות המכרעת של חינוך".


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.