מערכת COL | יום כ"ב אדר א ה׳תשע״ו 02.03.2016

תלמוד תורה חב"ד תל אביב מקהילים את אותיות התורה

ביום שני האחרון, נערך בת"ת חב"ד ת"א 'כינוס הקהל' החודשי. את הכינוס הנחה בטוב טעם המנהל הרב שניאור אהרון. לאחר דברי פתיחה, נתינת צדקה ואמירת פסוקים, הוכרז על פתיחת השלב הבא במבצע הקהל השנתי – "אותיות התורה" ●  הרב שמואל גרייזמאן – משלוחי הרבי לארץ הקודש ומנהל כתיבת ספרי התורה של ילדי ישראל הסביר לילדים על מבצע "אות בספר התורה של ילדי ישראל"   מקהילים את אותיות התורה
תלמוד תורה חב
ביום שני האחרון כ' אדר ראשון, התקיים בת"ת חב"ד ת"א 'כינוס הקהל' החודשי.

את הכינוס הנחה בטוב טעם המנהל הרב שניאור אהרון. לאחר דברי פתיחה, נתינת צדקה ואמירת פסוקים, הוכרז על פתיחת השלב הבא במבצע הקהל השנתי – "אותיות התורה".

כזכור, לא מזמן הסתיים בהצלחה רבה מבצע לימוד בעל פה של מאמר והדרת פני זקן שבלקוטי תורה, ביוזמתו ובעידודו של רב קהילת חב"ד בתל אביב השליח הרב יוסף גערליצקי.

כהמשך למבצע זה, הוחלט ליישם את הנאמר במאמר "לזאת כל איש נלבב...יקנה לו התורה במוח הזכרון שבנפשו... על כל פנים לפחות יקנה ויחקוק סדר קדשים...'.

במהלך התקופה הקרובה יקבלו התלמידים שתי משימות הקשורות לאותיות התורה:

א. התלמידים ילמדו את המשניות בסדר קדשים בע"פ. לשם כך, הודפסו כרטיסי משנה מיוחדים, שיחולקו בין התלמידים – כל כרטיס מכיל משנה אחת. כל תלמיד שלמד משנה בע"פ ממלא ספח לתלישה המופיע בתחתית הכרטיס, וכך צובר עוד כרטיס להגרלת הפרסים שתתקיים בכינוס הקהל של חודש ניסן.

ב. לאחר ההחתמה של אלפי כרטיסי הקהל ע"י התלמידים בשלב הראשון של המבצע, הוחלט, כי בהתאם להוראת הרבי – לשמור על קשר של תורה ומצוות, עם החתומים על כרטיסי הקהל במהלך השנה, יתמקד השלב השני ברישום לספר התורה של ילדי ישראל. התלמידים יבצעו רישום של בני משפחתם, שכיניהם ומכריהם, ויתוגמלו על כך בנקודת. בין המצטיינים יוגרלו פרסים יקרי ערך.

במהלך הכינוס נשא דברים הרב שמואל גרייזמאן – משלוחי הרבי לארץ הקודש ומנהל כתיבת ספרי התורה של ילדי ישראל. הרב גרייזמאן הסביר לילדים על מבצע "אות בספר התורה של ילדי ישראל", שהחל בי"א ניסן ה'תשמ"א ע"י הרבי, במהלך שנת הקהל, במטרה להקהיל את ילדי ישראל יחד בקשר של תורה.

בסיום, הודה המנהל לאנשי הצוות שעומדים מאחורי הפקת מבצעי הלימוד המיוחדים ובראשם, לרב מנחם אייזנבך על הכנת כרטיסי ההקהל המהודרים ועל העבודה הקשה שבאיסוף הנתונים ועיבודם, ולרכז המבצעים הרב פישמן על ניהול המבצע כולו ביד רמה, במקצועיות ומסירות רבה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.