מערכת COL | יום כ"א אדר א ה׳תשע״ו 01.03.2016

ראש עיריית רמת-גן אירח את השלוחים וקיבל מתנה מפתיעה

ממשיכים! כחמשה-עשר שלוחים של הרבי בעיר רמת-גן, הפועלים תחת בית-חב"ד המרכזי בניהולם של האחים הרב יוסי גל והרב אבי גל, נפגשו אתמול (שני) בלשכת ראש-העיר ישראל זינגר, יחד עם יו"ר אגף הסניפים הרב נפתלי ליפסקר ● העדות המרגשת של ראש-העיר, הפרויקטים החדשים שהציגו השלוחים והסיפור המדהים ששיתף סגן ראש-העיר ● סיקור מלא וגלריית תמונות  שלוחי חב"ד ברמת-גן
ראש עיריית רמת-גן אירח את השלוחים וקיבל מתנה מפתיעה
שלוחי חב"ד ברמת גן במפגש עם עם ראש-העיר (צילומים: שניאור שיף, COL)

המהפיכה נמשכת! כחמשה-עשר שלוחים של הרבי בעיר רמת-גן, הפועלים תחת בית-חב"ד המרכזי בניהולם של האחים הרב יוסי גל והרב אבי גל, נפגשו אתמול (שני) בלשכת ראש-העיר ישראל זינגר.

המפגש בסימן הקהל, החל עם "לחיים" וברכות לבביות לראש העיר שיאריך ימים על ממלכתו מתוך שיתוף פעולה פורה. בהמשך, חמשה עשר השלוחים הציגו את עצמם, פעילותם, חזונם ואת הצרכים הרבים.

הפגישה קיבלה גוון אישי ביותר כשראש העיר הפתיע בסיפור על הקשר העמוק שהיה בינו לבין הרב מרדכי (מוטי) גל, כשכתבו לרבי לבקשת הצלחה וברכה לקראת הבחירות. "אגלה לכם סוד", המתיק ראש העיר, "אני מרגיש שבזכות הברכה של הרבי הגעתי לעת הזו".

בהמשך, סיפר ראש-העיר על התוועדויות 'ליל שישי' עם הרב גל, בהם זכה להשתתף ובאווירה חסידית זו הבטיח לעזור ולתמוך במפעלי בית-חב"ד רמת גן.

השלוחים הציגו לראש-העיר את השכונות בהן יישלחו בעתיד הקרוב עוד מספר שלוחים ובין-יתר הפרויקטים החדשים הוצגה הישיבה החדשה לאמריקאים שנפתחה השנה על-ידי חתנו של הרב גל - ר' מנדי לוי שי' וכן פרוייקט נוער-יוצר בשילוב עם 'בית מעשים טובים'.

הפגישה  התקיימה בסימן "יחד" ודובר על שיתופי פעולה בין המוסדות, בתי-חב"ד והעירייה.

בסוף הפגישה העניקו השלוחים לראש-העיר מתנה: מפת העיר רמת-גן מרושתת בבתי-חב"ד ובמוסדות חב"ד הפזורים ברחבי העיר.

הרב נפתלי ליפסקר יו"ר אגף הסניפים של בתי-חב"ד בארץ-הקודש בירך את ראש-העיר בברכת הרבי הידועה "יאריך ימים על ממלכתו" וביקש להביע את התרשמותו מהשיתוף פעולה יחד עם חב"ד רמת-גן.

סגן ראש-העיר מר אביהוא בן משה הוסיף אנקדוטה מעניינת בהזכירו כי לפני שלוש שנים לערך, כשנודע לרב מוטי גל ז"ל על מחלתו, התפרץ ללשכת ראש העיר, מלווה בכנר אייל שילוח ובר' אבי פיאמנטה ובקבוק משקה בידו. הוא סיפר על מחלתו ועל מלחמתו, אך באופטימיות שלא רואים, החל לפרוס בפניו את תכניותיו לעתיד ובזינוק קל קפץ על השולחן לעיניהם המשתאות של ראש-העיר והמשתתפים.

"האמונה והביטחון שלו", המשיך סגן ראש-העיר בהתרגשות, "ממשיכים ללוות אותי בכל רגעי משבר, והבנים, אבי ויוסי, ממשיכי-דרכו, משדרים את אותו גל של אמונה וביטחון. אם יש שגרירי אור בעיר הזו, הרי הם לפניך", סיים מר אביהוא את נאומו הנרגש, עת "נדחסו" השלוחים לתמונה משותפת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.