מערכת COL | יום ט"ז שבט ה׳תשע״ו 26.01.2016

יו"ר ועד כפר-חב"ד הנבחר נפגש עם עסקני חב"ד בארה"ב ● צפו

כפי שהודיע מיד עם היבחרו ברוב מוחץ, נסע הרב שמעון רבינוביץ, היו"ר הנבחר של ועד כפר חב"ד להביע תודה בשמו ובשם כל תושבי הבירה החב"דית בישראל, בציונו הק' של הרבי ● ביום שישי הניח את הפ"נ המשותף של כל חברי הועד באהל הק', ובמשך 40 שעות שהה יחד עם מאות חסידים בד' אמות של הרבי בשב"ק שלאחר י' שבט ● בתחילת השבוע ערך סדרת פגישות עם עסקני חב"ד ליובאוויטש בארה"ב, ועם שורה של גורמי ממשל בכירים ● סיקור מלא ומצולם  יו"ר ועד כפר-חב"ד בארה"ב
יו
למעלה: עם יו"ר המל"ח והמזכיר הרב יהודה קרינסקי. למטה: עם הרב קוטלרסקי והרב ברוק
ימים ספורים לאחר הבחירות ביישוב כפר חב"ד, במהלכם קיבל הרב שמעון רבינוביץ שיחי' את מירב הקולות האפשריים, ונבחר פה אחד על ידי כל חברי הוועד הנבחרים ליושב ראש הוועד, שם פעמיו לחצרות קדשינו, כפי שהודיע בפומבי, כי הדבר הראשון על סדר היום החדש שלו, הוא לנסוע אל הרבי ולהודות על הניצחון הגדול, והניסים הגלויים שליוו את מערכת הבחירות עד לסיום המרגש.

מיד עם הנחיתה בעש"ק פרשת בשלח - שירה, עשה את דרכו היו"ר הנבחר לכיוון האהל הק' של הרבי, לשם נכנס לאחר הכנה מתאימה, והניח את הפ"נ הכללי של כפר חב"ד עליו חתומים כל חברי הוועד החדש, בבקשה להשפעה של ברכה והצלחה לכל אחד ואחת מהתושבים, אנשים נשים וטף.

במשך השבת הקרובה, וגם במוצאי שבת עד לראשון בבוקר עקב סופת השלגים שפקדה את העיר, שהה הרב רבינוביץ באהל הק' יחד אם מאות אנ"ש והשלוחים, תלמידי התמימים ואורחים מכל קצווי תבל שהגיעו ליום הגדול והקדוש יו"ד-י"א שבט לחצרות קדשינו. ביום השבת התוועד הרב רבינוביץ לצד השלוחים והמשפיעים, וסיפר על הניסים הגלויים והברכות של הרבי שליוו את מערכת הבחירות ביישוב החבד"י המהווה מראה ומודל לדוגמא של קהילה חב"דית תוססת.

בימים הקרובים, ערך היו"ר סדרת פגישות חשובה, לטובת ולרווחת הפיתוח העתידי של הכפר, ברוחניות ובגשמיות. עם מזכירו האישי של הרבי, יו"ר המל"ח הרב חיים יהודה קרינסקי, ועם סיו"ר המל"ח ויו"ר כינוס השלוחים העולמי הרב משה יהודא קוטלרסקי.

ביקור מיוחד ערך במשרדי ועד הנחות בלה"ק, שם נחשף לשיחות קודש ולמענות מיוחדים של הרבי בנוגע לכפר חב"ד, באדיבותו של מנכ"ל המוסד הרב חיים שאול ברוק.

כמו כן, נפגש עם מספר גורמי ממשל בעיר, בהמשך להוראתו של הרבי ליו"ר הקודמים של ועד כפר חב"ד להפגש עם ראשי ופרנסי העיר בעת ביקורם בניו יורק. פגישה מוצלחת במיוחד התקיימה עם הסנאטור הבכיר מר ג'סי המילטון, ידיד מובהק של עם ישראל וארץ ישראל, בהשתדלות העסקן החב"די ר' יעקב ברמן.

אנ"ש חסידי חב"ד בשכונת קראון הייטס, והאורחים הרבים מרחבי תבל, בירכו בחום את היו"ר החדש, ואיחלו לו כי יאריך ימים על ממלכתו, ויזכה להצעיד את הכפר של הרבי לתנופה רבתי בכל התחומים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.