מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשע״ו 04.12.2015

הרב דרוקמן ילווה את קבוצת הבנות בנסיעה לרבי

מורשתו של השליח הרב אליעזר צייטלין ע"ה נמשכת: זה היה בימיו האחרונים של החסיד הרב אהרן אליעזר צייטלין ע"ה. בכוחות על אנושיים כשהוא מלופף ביסורים, הוא התחזק על מיטתו והתעסק ב..אירגון ה'קבוצות' , של נשים ובנות לחצרות קדשנו ב-770 ובאוהל הקדוש, עמן היה נוסע, ואותן היה מלווה במסירות מידי שנה בשנה ● ל-COL נודע, כי השנה ילווה את ה'קבוצה' יבלטו"א מחותנו של הרב צייטלין ע"ה – הרב דוד מאיר דרוקמן רבה של קרית מוצקין, ומי שכיהן שנים רבות כמשפיע רוחני בסמינר בית רבקה בכפר חב"ד ב'  לפרטים המלאים
הרב דרוקמן ילווה  את קבוצת הבנות בנסיעה לרבי
הרב אהרן אליעזר צייטלין ע"ה, מוסר שיעור בפני קבוצת בנות בעזרת הנשים של 770. בעיגול: הרב דוד מאיר דרוקמן שיחי' (ארכיון col)
מורשתו של השליח הרב אליעזר צייטלין ע"ה נמשכת: קבוצת הבנות מתארגנת לנסיעה לחצרות קדשנו לקראת כ"ב שבט - יום הסתלקותה של הרבנית הצדקנית חיה מושקא ע"ה.

היה בימיו האחרונים של החסיד הרב אהרן אליעזר צייטלין ע"ה. בכוחות על אנושיים כשהוא מלופף ביסורים, הוא התחזק על מיטתו והתעסק ב..אירגון ה'קבוצות' , של נשים / בנות לחצרות קדשנו ב-770 ובאוהל הקדוש, עמן היה נוסע, ואותן היה מלווה במסירות מידי שנה בשנה.

ילבלטו"א, רעייתו של הרב צייטלין הרבנית רות צייטלין, בנו הרב לוי יצחק צייטלין ובתו מרת חנה צייטלין הבטיחו לרב צייטלין, כי הגחלת לא תכבה, והקבוצות ימשיכו לנסוע לרבי ביתר שאת ויתר עז.

והנה, מתקרב היום הגדול כ"ב שבט, יום היא"צ של הרבנית הצדקנית אשת המלך, וכבר מתארגנת קבוצה גדולה של בנות לנסיעה לרבי.

ארגון הקבוצה נכנס להילוך גבוה, והפעם ילווה את ה'קבוצה' יבלטו"א מחותנו של הרב צייטלין ע"ה – הרב דוד מאיר דרוקמן רבה של קרית מוצקין, ומי שכיהן שנים רבות שמשפיע רוחני בסמינר בית רבקה בכפר חב"ד ב'.

טובי המשפיעים/המשפיעות בשכונת המלך ק. הייטס כבר הבטיחו את עזרתם וסיועם הרוחני, והמסע המפואר יוצא לדרך...


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.