מערכת COL | יום י"ח כסלו ה׳תשע״ו 30.11.2015

האם קק"ל יגנוז תוכנית לבניית "פארק 770" בכפר-חב"ד?

קרן קיימת לישראל החליטה להשעות הקמת פארק ענק שהיה אמור להיבנות בכפר חב"ד בעלות של כ-6 מיליון שקל, כך מדווח 'גלובס'. בקק"ל טוענים שההקפאה טכנית "על מנת לקבוע אמות מידה ברורות לפעילות קק"ל" עיכובים בבניית פארק 770 פארק 770: חשיפת COL● פרסום ראשון: 6 מיליון ש' יושקעו בפארק בכפר-חב"דכפר-חב"ד נערך להנחת אבן-פינה ל'פארק 770'. תיעודכפר-חב"ד: הונחה אבן-פינה ל'פארק 770'. צפו בגלריה דיווח: בחר קבלן לביצוע הקמת פארק 770 בכפר חב"דיו"ר קק"ל ל-COL: "הפארק בכפר - עבור המבקרים בבית הרבי"
האם קק
פארק 770 (צילום: COL)

קרן קיימת לישראל החליטה להשעות את הקמתו של פארק ענק שהיה אמור להיבנות בכפר חב"ד בעלות של כ-6 מיליון שקל, כך מדווח 'גלובס'.

כזכור, בקיץ פורסם מכרז מטעם הקק"ל להקמת פארק מיוחד בכפר-חב"ד, במימון משותף של קק"ל והמועצה האזורית עמק לוד. מי שקיבל את ההחלטה על הקמת הפארק הוא יו"ר קק"ל הקודם, אפי שטנצלר, שאך פינה את מקומו למחליפו, דני עטר.

יש גורמים שהתקשו לפרגן לפרויקט המבורך. אחד מהם, הוא יו"ר עמותת "חדו"ש לחופש דת ושוויון", בראשות אורי רגב. במכתב ששיגר לרגב, טען רגב טענות שונות ומשונות נגד הקמת הפארק שאמור לשרת את רבבות המבקרים - מכל רחבי הארץ - בבית אגודת חסידי חב"ד - 770 בכפר.

מקרן קיימת לישראל נמסר בתגובה: "יו"ר קק"ל דני עטר הורה עם כניסתו לתפקיד להפסיק לאלתר את כל הפרויקטים שעליהם חתומה קק"ל וטרם החלו בשלב הביצוע, על מנת לקבוע אמות מידה ברורות לפעילות קק"ל בתחום זה. לאחר גיבוש אמות המידה תמשיך קק"ל לקדם אך ורק פרויקטים שיעמדו בהן באופן מלא".

שטנצלר מסר בתגובה ל'גלובס' כי פרויקט הפארק בכפר חב"ד הוא "אחד ממאות פרויקטים ירוקים לרווחת תושבי ישראל שקק"ל מבצעת מדי שנה ברחבי הארץ בישובים ובשטחים הפתוחים מרמת הגולן ועד אילת".

שטנצלר הדגיש כי הבקשה להקמת הפארק הגיעה מהמועצה האיזורית לוד לפני שנים, "ולאחר בחינת הבקשה ע"י ועדת שיפוט מרחבית וכן ע"י ועדת פרויקטים עליונה אושר הפרויקט לביצוע".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.