מערכת COL | יום י"ז חשוון ה׳תשע״ו 30.10.2015

מפתח 'איזור ים המלח' הוענק לרבי במעמד מרגש באוהל. תיעוד

אור ליום חמישי, עת השמש האירה את ניו-יורק, ראש מועצת תמר מר דב ליטבינוף וגזבר המועצה מר ארז בדש, הגיעו למרכז חב"ד העולמי להביא את 'מפתח אזור ים המלח' לרבי ● השניים, שלוו על-ידי שליח הרבי לאיזור הרב שמעון אלחרר, נשאו תפילה באוהל הק' עם המזכיר הרב יהודה-לייב גרונר ובהמשך נפגשו עם יו"ר ה'מרכז-לענייני-חינוך' הרב יהודה קרינסקי וראש מערך פעילות השלוחים בעולם הרב משה קוטלרסקי ● הצלם חיים טויטו הצטרף למשלחת  מפתח ים המלח הוענק לרבי
מפתח 'איזור ים המלח' הוענק לרבי במעמד מרגש באוהל. תיעוד
(צילומים: חיים טויטו, מיוחד ל-COL)
אור ליום חמישי, עת השמש האירה את ניו-יורק, ראש מועצת תמר מר דב ליטבינוף וגזבר המועצה מר ארז בדש, הגיעו למרכז חב"ד העולמי להביא את 'מפתח אזור ים המלח' לרבי. 

תחילת הביקור היה בחדרו הק' של הרבי, שם הניחו תפילין והניחו את המפתח על שולחן הרבי, כשאותם מלווה המזכיר הרב יהודה-לייב גרונר.

הרב גרונר הזכיר שכאשר ראשי ערים הביאו מפתח של עירם, הרבי ראה  בזה עניין רוחני חשוב מאוד והרבי התייחס בזה כהעברת בעלות של ענייני העיר לרבי לברכה והצלחה.

משם נפגשו עם יו"ר ה'מרכז לענייני חינוך' הרב יהודה קרינסקי וראש מערך פעילות השלוחים בעולם הרב משה קוטלרסקי. השניים שיבחו את מר ליטבינוף על הסיוע  לבית-חב"ד ים-המלח ועל פיתוח ענייני יהדות באזורו. 

לאחר ביקור ב-770, הפמליה נסעה עם הרב גרונר לציון הק' של הרבי. בדרך, הרב גרונר סיפר אפיזודות מעניינות על הרבי ודיבר על החשיבות בתפילה באוהל הק'.  

כאשר הונחה תיבת המפתח בציון, ראש המועצה אמר: 'בשם תושבי איזור ים המלח, באתי להביא לך את מפתח איזור ים המלח, בתפקידי כראש הרשות, אני רוצה את ברכתו של הרבי לכל עניני האזור'.

הרב שמעון אלחרר, שליח הרבי לאיזור ים המלח, אמר לראש המועצה: 'אנחנו כאן, שני אנשי מפתח באזור, מבטיחים לפתח את ענייני היהדות באזור ים המלח ואנו מבקשים את ברכתו של הרבי'.

בסיום המעמד הפמליה נסעה לספריית 'אגודת-חסידי-חב"ד', שם קיבל אותם הרב שלום-דובער לוין וקיבל מהם את תיבת המפתח למשמרת. 

אכן, איזור ים המלח, עמק השידים וסדום, קיבלו היום מעמד חדש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.