מערכת COL | יום ה' חשוון ה׳תשע״ו 18.10.2015

קבר יוסף הצדיק בשכם הוצת ע"י המון פלסטיני מוסת

הפלסטינים הציתו באמצעות עצים את רחבת הקבר, שביל הגישה אליו והסביבה הקרובה ולמקום נגרם נזק בהיקף נרחב ● אבו מאזן גינה את המעשה, הבטיח לשים יד על הפורעים והתחייב כי הרשות תישא בכל עלויות השיקום  קבר יוסף הצדיק
קבר יוסף הצדיק בשכם הוצת ע
מאה פלסטינים הציתו ביום שישי לפנות בוקר את קבר יוסף הצדיק שבשכם.

האירוע הסתיים עוד לפני שכוחות צה"ל הגיעו למקום, לאחר שהאש כובתה וההתקהלות פוזרה. לא דווח על נפגעים באירוע. מושל שכם גינה את המעשה.

מתחקיר ראשוני עולה כי הפלסטינים הציתו באמצעות עצים את רחבת הקבר, שביל הגישה אליו והסביבה הקרובה. כוחות מנגנוני הבטחון הגיעו למקום ולאחר ששללו אפשרות שמתפללים יהודים נמצאים בתוך אזורי ההצתה, הצליחו להדוף את הפלסטינים. עוד עולה כי הם מאבטחים מאז יום שישי את מתחם הקבר על מנת למנוע פגיעות נוספות במבנה ובמתחם.

על פי הדיווח של סוכנות הידי־ עות הפלסטינית 'מען', דווקא כוחות המשטרה הפלסטינית הם שהגיעו למתחם ופעלו לכיבוי השריפה, ולאחר מכן פתחו בח־ קירת נסיבות האירוע. אבו מאזן פרסם באמצעות סוכנות הידיעות הממשלתית 'וופא' גינוי חריף להצתת מתחם קבר יוסף.

עוד נמסר בהודעתו של יו"ר הרשות הפלסטינית כי הוקמה ועדת חקירה למציאת האחראים להצתה, וכי הם יענשו בכל חומרת הדין. כמו כן נמסר כי אנשי הרשות הפלסטינית כבר החלו בעבודות שיקום מתחם הקבר והם יישאו בכל עלויות השיפוץ. גם מושל העיר שכם, אבו עומר אכרם רג'וב, מיהר לגנות את המעשה.

לצפייה:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.