מערכת COL | יום ד' חשוון ה׳תשע״ו 17.10.2015

חבר פרלמנט בלגי ביקר ב-770 ונפגש עם הרב קוטלרסקי

מר לודו ואן קמפנהורט, סגן ראש העיר אנטוורפן וחבר הפרלמנט בבלגיה, לביקור במרכז חב"ד העולמי ובית חיינו – 770. סיקור וגלריה  חבר פרלמנט בלגי ב-770
חבר פרלמנט בלגי ביקר ב-770 ונפגש עם הרב קוטלרסקי
מר לודו ואן קמפנהורט מבקר ב-770

ביום שלישי האחרון, ר"ח מרחשוון, הגיע מר לודו ואן קמפנהורט, סגן ראש העיר אנטוורפן וחבר הפרלמנט בבלגיה, לביקור במרכז חב"ד העולמי ובית חיינו – 770.

מר קמפנהורט המשמש אף כשר לענייני ספורט ובנייה במחוז אנטוורפן ונחשב לאישיות ציבורית חשובה במדינה, הינו ידיד קרוב זה שנים רבות של השליח הראשי לבלגיה הרב שבתי סלבטיצקי, שארגן את הביקור בניו יורק. השר משתתף בקביעות באירועי חב"ד במדינה, ומיודד רבות עם הקהילה היהודית בבלגיה ובפרט עם קהילת חב"ד לה עזר בתחומים רבים.

את השר קיבל ר' וועלוועל פרקש, ידיד השליח, שפתח את הסיור בביקור בבית חיינו, כאשר משם המשיכו הם לסיור בחדר השידורים של WLCC אותו הדריך הרב חיים ברוך הלברשטם, ומשם אל ביקור בספריית חב"ד שם נערך סיור מודרך ע"י הרב בערל לוין ובנו.

את הביקור חתמה פגישה במשרדו של סיו"ר 'מרכז לענייני חינוך', הרב משה קוטלרסקי, שם ישבו השניים יחד עם הרב חיים אשכנזי, משלוחי חב"ד לתאילנד ושוחחו אודות פעילות חב"ד בעולם והקהילה היהודית בבלגיה.

במהלך השיחה הזכיר השר את השתתפותו בבנקט כינוס השלוחים העולמי לפני כשלוש שנים, כשהוא התרגש ואמר שמעולם לא היה באירוע גדול שכזה שכל מטרתו היא לא בשביל כסף אלא איך לעשות את העולם למקום טוב יותר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.