מערכת COL | יום ב' חשוון ה׳תשע״ו 15.10.2015

סיפור הפיגוע ונס ההצלה בזכות מצוות ציצית ● וידאו

יאיר תושב רעננה נפצע בפיגוע הדקירה במרכז העיר. הוא אושפז בבית הרפואה מאיר בכפר סבא ועבר סדרת טיפולים כדי שיוכל להשתחרר היום בערב ולהשתתף בשמחת החתונה של אחותו ● הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור הגיע לבקרו יחד עם השליח הרב יוסי ליפקין ושמעו ממנו את סיפור הפיגוע ונס ההצלה בזכות מצוות ציצית  ציצית שהצילה
סיפור הפיגוע ונס ההצלה בזכות מצוות ציצית ● וידאו
יאיר תושב רעננה נפצע בפיגוע הדקירה במרכז העיר. הוא אושפז בבית הרפואה מאיר בכפר סבא ועבר סדרת טיפולים כדי שיוכל להשתחרר היום בערב ולהשתתף בשמחת החתונה של אחותו.

הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור הגיע לבקרו יחד עם השליח הרב יוסי ליפקין ושמעו ממנו את סיפור הפיגוע ונס ההצלה בזכות מצוות ציצית.

וכך יאיר מספר: התארגנתי לצאת מהבית, ובעודי מתלבש חיפשתי בארון ציצית נקיה וגיליתי שכולם בכביסה. והציצית היחידה שיש היא ציצית חדשה שקניתי לכבוד חתונת אחותי שתתקיים בעוד יומיים. וחשבתי לשמור אותה נקיה וחדשה לחתונה ופניתי לצאת לדרכי. אך בהחלטה של הרגע האחרון חשבתי שזאת עצת היצר הרע. וחזרתי שוב לארון ולקחתי את הציצית החדשה ולבשתי אותה וכך יצאתי מביתי לכיוון תחנת האוטובוס שם המתנתי להגעת האוטובוס.

הייתי מאוד דרוך בגלל המצב ושמתי לב לאדם שנשען בסמוך אלי על דופן התחנה ומנהל שיחת טלפון בערבית כשהוא משדר לחץ ונוטף זיע. לפתע הוא התפרץ לכיווני בצעקות אללה אכבר והחל לדקור אותי בחוזקה באזור הכתף והצוואר. התעשתי מייד ונאבקתי בו כל מנת להרחיקו מהמקום בו ישבו אישה וילדיה.

תושבים נוספים סייעו לי ויחד ניטרלנו את המחבל. אזרחים החלו לטפל בי ולקחו את הציצית החדשה והנקייה ואיתו ביצעו חוסם עורקים והשתלטו על זרימת הדם עד להגעת צוות רפואי שפינה אותי לבית הרפואה. אני מרגיש שבזכות הציצית קיבלתי מה' מגן הצלה שהצילה אותי מדקירות באזור החזה ועורקים מרכזיים, ואף שימשה להצלתי ולטיפול בעצירת הדימום ציצית שהצילה

הציצית שהצילה! from COL.org.il on Vimeo.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.