מערכת COL | יום כ"ה תשרי ה׳תשע״ו 08.10.2015

הקפות שניות בעתלית החדשה

עשרות משתתפים שמחו ורקדו ב'הקפות שניות' שנערכו בשכונה החדשה בעתלית ● ההקפות התקיימו ברחבת בית הכנסת השכונתי בליווי מוזיקה חסידית, בנוכחות תושבים ואישי ציבור ● שליח הרבי בשכונה, הרב אברהם הכהן גרוס, מספר על השמחה המיוחדת שליוותה את המעמד   לכתבה המלאה ותמונות
הקפות שניות בעתלית החדשה
צילום: מ. ברנרד
עשרות משתתפים שמחו ורקדו ב'הקפות שניות' שנערכו בשכונה החדשה בעתלית. ההקפות התקיימו ברחבת בית הכנסת השכונתי בליווי מוזיקה חסידית. את המעמד כיבדו בנוכחותם סגני יו"ר המועצה האזורית חוף הכרמל, ויו"ר ועד הישוב עתלית. שליח הרבי בשכונה, הרב אברהם הכהן גרוס, מספר על השמחה המיוחדת שליוותה את המעמד.

* * *

עשרות רבות של משתתפים גדשו את רחבת בית הכנסת "נחלים", העומד במרכז שכונת נחלים שבעתלית. תושבי המקום, אנשים נשים וטף, באו כולם ליטול חלק בהקפות השניות של מוצאי שמחת תורה.

במקום הוצבה בימה מיוחדת עליה הונחו ספרי התורה, לצד תאורה והגברה שהועמדו על פני כל השטח. המעמד אורגן ע"י וועד בית הכנסת "נחלים" בראשותו של היו"ר המסור מר אלי מזל-טרים, שעמד על כך שהאירוע יופק בצורה המושקעת והמקצועית ביותר.

ההקפות התקיימו ברחבת בית הכנסת, בליווי מוזיקה חסידית. השמחה המיוחדת סחפה את המשתתפים למעגלי הריקודים. תושבי השכונה פיזזו וכרכרו בכל עוז, תוך שהם אוחזים בהתרגשות רבה את ספרי התורה.

במהלך המעמד הגיעו למקום אישי ציבור שכובדו ב'הקפה': סגני יו"ר המועצה האזורית חוף הכרמל – מודי ברכה ואורן עוזרד; יו"ר ועד הישוב עתלית ישראל שורק, ומזכיר הישוב אלי טל.

הרב אברהם הכהן גרוס, שליח הרבי בשכונה, מציין כי "מידי שנה נהג הרבי מליובאוויטש לשלוח מברקי ברכה להקפות השניות שנערכו בארץ הקודש. במברקים אלו, הרבי תמיד העלה על הנס את העובדה ששמחה זו "מקפת ומאחדת את כל עמנו הקרובים והרחוקים (לעת עתה) גם יחד, באיחוד אמתי ונצחי". זה מה שהתרחש אצלנו במעמד ההקפות: ניתן היה לראות במוחש כיצד השמחה מאחדת את כל המשתתפים – המתפללים הקבועים כמו גם שאר תושבי השכונה, ששמחו ורקדו אלו לצד אלו בהתרגשות מיוחדת".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.