מערכת COL | יום כ"ג תשרי ה׳תשע״ו 06.10.2015

צפו: כך לכדו מסתערבים את רוצח הזוג הנקין בבית חולים בשכם

הותר לפרסום כי השב"כ, צה"ל והמשטרה עצרו חמישה חברי חוליית טרור של החמאס אשר ביצעו את פיגוע הירי בשומרון סמוך ליישוב בית פוריק, בו נהרגו בני הזוג איתם ונעמה הנקין הי"ד ● אחד המחבלים נעצר על-ידי כוח מסתערים ששלפו אותו ממיטתו בבית חולים בשכם ● נחשף: תוך כדי הירי אחד המחבלים פצע את חברו בשוגג, ולכן היה עליהם לעזוב את זירת הפיגוע במהירות. במערכת הביטחון מעריכים כעת כי בשל כך הילדים ניצלו  נלכדו רוצחים הזוג הנקין 
צפו: כך לכדו מסתערבים את רוצח הזוג הנקין בבית חולים בשכם
הערב הותר לפרסום כי השב"כ, צה"ל והמשטרה עצרו חמישה חברי חוליית טרור של החמאס אשר ביצעו את פיגוע הירי בשומרון סמוך ליישוב בית פוריק, בו נהרגו בני הזוג איתם ונעמה הנקין הי"ד. חמשת מחבלים החמאס משכם - החשודים העיקריים בפיגוע הודו במעשיהם.

בגל"צ דווח כי החוליה משכם הורכבה ממפקד חוליה שסיפק את הרובים, תכנן את הפיגוע אך לא השתתף בו בפועל, נהג המכונית שהסיע אותם ושני מחבלים שהיו אלה שירו לעבר רכב משפחת הנקין בו נסעו הזוג וארבעת ילדיהם בני הארבעה חודשים, ארבע, שבע ותשע. כמו כן, נעצרו חמישה סייענים.

אחד מחמשת חברי החוליה נעצר אתמול על ידי כוח מסתערבים שפרץ לבית החולים בשכם, שבו הסתתר המחבל. הפלסטינים פרסמו תיעוד מאותה פשיטה דרמטית.

בנוסף עלה מן החקירה כי תוך כדי הירי אחד המחבלים פצע את חברו בשוגג, ולכן היה עליהם לעזוב את זירת הפיגוע במהירות. במערכת הביטחון מעריכים כעת כי בשל כך הילדים ניצלו - וכמובן בחסדי שמים.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן (להורדה)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.