מערכת COL | יום ה' תמוז ה׳תשע״ה 22.06.2015

סיטרואן קקטוס בישראל

אחרי שנה וחצי באיחור אופנתי מגיעה הקקטוס לישראל. הקקטוס מתחרה בסגמנט הפופולארי מאד הכולל בין השאר את ניסן ג'וק, אופל מוקה, פיגו' 2008 וכדו', סופסוף גם לסיטרואן יש רכב פנאי והוא מוצע במחיר שובר שוק!
סיטרואן קקטוס בישראל

עיצוב נועז?

הקקטוס מעוצב כמו שום דבר שאתם מכירים... בסגנון חדשני ודי נועז אבל נשאר עם פונקציונליות גבוהה. הקקטוס, זכה עד היום ב 35 פרסים ברחבי העולם והוכתר כמכונית המעוצבת של השנה בתערוכת ניו יורק, עיצוב מקורי המשלב סגנון חיצוני ייחודי וחלל פנימי דקורטיבי, מוקפד ושימושי.

מפחדים משריטות?

הקקטוס מצויד ברפידות אויר קשיחות,  Airbump , להגנה על הרכב ממכות קלות ושריטות. רפידות   Airbump  יוצעו במגוון צבעים כמו גם הרכב עצמו, אופציה המאפשרת את רכישת הקקטוס  במגוון גדול של שילובי צבעים.

מנוע וצריכת דלק

הקקטוס שומר על המסורת של סיטרואן ומספק נוחות נסיעה, חווית נהיגה וטכנולוגיה מתקדמת. בזכות משקל נמוך של 965 קילו ומערכת הנעה יעילה שכוללת מנוע  PURE TECHבנזין 1.2 ל', 82  כ"ס ותיבת הילוכים ידנית עם 5 הילוכים קדמיים מתקבלים נתוני צריכת דלק ודרגת זיהום נמוכים.

איך האיבזור ?

למרבא הפלא הקטטוס משווק בישראל ברמת גימור גבוהה ובה תא נוסעים וסביבת הנהג המאופיינים בעיצוב חדשני ואלגנטי- לוח מחוונים דיגיטאלי, מסך מולטימדיה 7 אינץ' לתפעול הרדיו, המזגן והטלפון, דיבורית BLUETOOTH, שקעי AUX , USB ושקע 12V . גלגל הגה מצופה עור, תא כפפות עליון TOP BOX ותאי אחסון רבים. חיישני לחץ אויר בצמיגים, הכנה לעגינת ISOFIX ומפתח אלקטרוני (אימבולייזר). בקרת שיוט, מערכת להגבלת מהירות, מחשב דרך, מתז מים משולב במגב, פנסי הלוגן ראשיים, פנסי ערפל קדמיים, CORNERING LIGHET מערכת תאורה בזמן פנייה. 4 חישוקי סגסוגת קלה 16 אינץ', רפידות Airbump , גגון מוטות אורכיים על הגג.

לסיכום

השילוב בין מידות ומרחב של רכב פנאי יחד עם תג מחיר של קטגוריית 'סופר מיני' הופך את הקקטוס לדגם אטרקטיבי לקהל יעד מגוון; צעירים, משפחות, וצעירים בנפשם.

הקקטוס משווקת בישראל במחיר 89,900 שקל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.