מערכת COL | יום ה' תמוז ה׳תשע״ה 22.06.2015

אגרת-מבוארת ליום ההילולא

על מה כתב הרבי ביום ג' תמוז תש"י ● על מה כתב הרבי "עמלתי . . להסביר בתחילה לעצמי" ● מהי מעלתו של נשיא הדור ● והיכן נרמזו 'עשר הספירות' במעלותיו של הרבי הריי"צ נ"ע אגרת-מבוארת
אגרת-מבוארת ליום ההילולא

לקראת יום ההילולא העשרים ואחד של כ"ק אדמו"ר זי"ע, מתפרסמת אגרת-קודש, שכתב הרבי לפני 65 שנים בתאריך ג' תמוז תש"י, בתוספת ביאורים. נושא המכתב עוסק במהותו של "נשיא הדור" וכיצד ניתן להתקשר אליו גם לאחר הסתלקותו.

בהקדמה לאגרת המבוארת, מופיעים ציטוטים מרתקים מאגרות-קודש נוספות שכתב הרבי בתקופה שלאחר הסתלקות כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ נ"ע, השופכות אור מיוחד על יסודות מושג ההתקשרות שהושתתו ע"י הרבי.

וכך כתב הרבי לאחד החסידים בקיץ תש"י: "מה שעמלתי אני כמה זמן להסביר בתחילה לעצמי, איך לאחוז בההתקשרות מיט'ן רבי'ן, ואח"כ – באיזה אותיות הכתב להלביש את רעיונותי בנוגע לאחד מהדרכים בזה, ואח"כ לבחור מה להכניס במכתבי".

מענין לציין שעוד באותו יום – ג' תמוז תש"י – כתב הרבי עוד מכתב כללי לאנ"ש, בו מבאר את הפיסקה הראשונה של מכתב זה – אשר כל התארים שכותב על כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ, הינם לפי סדר הספירות.

האגרת נדפסה בקונטרס שי"ל ע"י "מכון אנכ"י" העוסק בפענוח וביאור אגרות-קודש התורניות של הרבי, ונערכה ע"י הרה"ת ר' מנחם מענדל שי' גרינפלד. האגרת המקורית מובאת כלשונה, ובהערות באו פענוחים, הסברים ומראי מקומות.

להורדת האגרת המבוארת לחץ כאן, או בקר באתר המכון: www.anochi.net

להורדת החוברת: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.