מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשע״ה 21.06.2015

ארגנטינה: 2000 איש באירוע הכנה לג' תמוז ● גלריה

קהל של למעלה מ-2000 איש מבני הקהילה היהודית בארגנטינה התכנסו במרכז הכנסים – לה רוראל, מהגדולים ביבשת דרום אמריקה, לאירוע של השראה והתחזקות לכבוד ג' תמוז ● אורח הכבוד לאירוע היה הרב משה קוטלרסקי, סיו"ר המרכז לענייני חינוך. האירוע אורגן ע"י צא"ח ארגנטינה ומומן ע"י תורמים של בתי חב"ד ברחבי המדינה וחב"ד ארגנטינה בראשות השליח הרב צבי גרונבלאט  סיקור, גלריה 
  ארגנטינה: 2000 איש באירוע הכנה לג' תמוז ● גלריה
קהל של למעלה מ-2000 איש מבני הקהילה היהודית בארגנטינה התכנסו במרכז הכנסים – לה רוראל, מהגדולים ביבשת דרום אמריקה, לאירוע של השראה והתחזקות לכבוד ג' תמוז.

האירוע נפתח עם קבלת פנים ותערוכה בה הוצגו 46 בתי חב"ד הפזורים ברחבי המדינה והמוסדות השונים.

את החלק הרשמי של האירוע פתח המנחה מר פאטריסיו פוקס, כאשר לאחר מספר מילות ברכה עלו מקהלת ישיבת חב"ד בעיר לשיר מחרוזת ניגונים שסחפה את הקהל כולו. על השירה ניצחו התמימים: מנחם פלדמן, יוסף ניו, לוי בקמן, מנדי טאלר, לוי שטראקס, שניאור קייגן ודוד שוורצמן בניהולו של זלמי אוקינוב.

הרב צבי גרונבלאט, השליח הראשי לארגטינה נשא דברים בפני הקהל תוך שהוא דורש מהם לחזק את ההתקשרות שלהם לרבי, ולעשות ככל שביכולתם בכדי להשפיע על אחרים בקיום תורה ומצוות.

במהלך האירוע ניתנה אפשרות לקהל לכתוב פ"נ וכן לקבל החלטה טובה לכבוד ג' תמוז. לאחר מכן הוקרן וידאו מיוחד שהופק ע"י ORT ארגנטינה, בו התוודעו הצופים כיצד שליח בעיירה קטנה בארגנטינה הצליח להשפיע על כמות עצומה של יהודים בכל רחבי העולם.

את המשא המרכזי של האירוע, נשא הרב משה קוטלרסקי, סיו"ר המרכז לענייני חינוך שהגיע במיוחד מארה"ב בכדי לקחת חלק באירוע.

במהלך דבריו שיתף הוא את הנוכחים במפגשים אישיים שהיו לו עם הרבי תוך שהוא מביא הצצה למפעל השליחות ברחבי העולם, כאשר הוא מחדיר במשתתפים את המסר שאסור לנו לנוח עד שכל יהודי ויהודי באשר הוא יזכה לקבל ולגעת באור היהדות.

את דבריו תרגם השליח הרבי נתן גרונבלאט, מנהל הוצאת קה"ת בדרום אמריקה, כאשר האירוע כולו הועבר בשידור חי לעשר מדינות שונות זאת בעזרת המחלקה לדוברי ספרדית של 'מרכז 302'.

האירוע אורגן ע"י צא"ח ארגנטינה ומומן ע"י תורמים שונים של בתי חב"ד ברחבי המדינה וחב"ד ארגנטינה בראשות השליח הרב צבי גרונבלאט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.