מערכת COL | יום י"א אייר ה׳תשע״ה 30.04.2015

בעיצומה של ההתוועדות: שיחת טלפון עם "השליח שנעדר"

את היום השלישי של כינוס השלוחים לשלוחי אסיה חתמה התוועדות מרוממת שנמשכה עד השעות המאוחרות של הלילה ● במהלך ההתוועדות, באופן ספונטני, התקשר הרב משה קוטלרסקי לרב חזקי ליפשיץ מנפאל, שנבצר ממנו להשתתף בכינוס בשל רעידת האדמה, כאשר השלוחים כולם מברכים ומאחלים לו הצלחה התוועדות בבנגקוק
בעיצומה של ההתוועדות: שיחת טלפון עם

את היום השלישי של כינוס השלוחים לשלוחי אסיה חתמה התוועדות חסידית שמחה ומרוממת שנמשכה עד השעות המאוחרות של הלילה, במהלכה נשאו דברים השליח הראשי לתאילנד ומארח הכינוס, הרב יוסף חיים קנטור, וסיו"ר ה'מרכז לענייני חינוך' ויו"ר כינוס השלוחים העולמי, הרב משה קוטלרסקי.

ההתוועדות נסבה אודות הנושא "בריינגען אידן צום רבי'ן" – כיצד לקשר יהודים לרבי, כאשר את ההתוועדות פתח הרב קנטור שהסביר את החשיבות שיש בכך ללכת על פי הוראותיו של הרבי ולעשות את מה שהוא רוצה וללא לעשות בטעות צעדים שלא יהיו על פי רצונו הקדוש.

הרב קוטלרסקי סיפר על פעם אחת בה הרב חודקוב יצר עימו קשר כאשר הרבי שהיה על הקו ביקש ממנו לראות האם זה אפשרי להתחיל לארגן כינוסים אזורים כך שהשלוחים יוכלו להתכנס יחד בקבוצות קטנות בכדי לקבל השראה וחיזוק אחד מהשני. לאחר מכן אמר הרב חודקוב שהרבי ביקש שהרב קוטלרסקי יגיע אליו בשבת לפני ההתוועדות בכדי לעדכן אותו האם דבר זה יהיה אפשרי.

במהלך ההתוועדות באופן ספונטני התקשר הרב קוטלרסקי לרב חזקי ליפשיץ, שליח הרבי בנפאל, שנבצר ממנו להשתתף בכינוס בשל רעידת האדמה שפקדה את מקום מגוריו, כאשר השלוחים כולם מברכים ומאחלים לו הצלחה. הרב ליפשיץ הודה לכולם וביקש מהם להמשיך להתפלל עבור הנעדרים ובשורות טובות.

"כשהגענו לשליחות במזרח לפני למעלה מ-27 שנה היה קשה לדמיין שיום יבוא ואזכה להשתתף בכינוס אזורי בסדר גודל שכזה", אומר הרב מרדכי אבצן, השליח בהונג קונג, והשליח הראשון למזרח הרחוק. "זה מחמם את הלב לראות את הפריחה והשגשוג של עולם השליחות במזרח הרחוק בכוחו של המשלח".

בהזדמנות זו רוצים השלוחים המשתתפים בכינוס להודות ל'קרן השלוחים', 'קרן מרומים' ו'קרן משפחת רוהר' וכן לרב משה קוטלרסקי, הרב מרדכי אבצן, הרב מרדכי אברג'יל והרב יוסף חיים קנטור, על הדאגה למימון הכינוס לרווחת השלוחים ובני משפחותיהם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.