מערכת COL | יום ג' אייר ה׳תשע״ה 22.04.2015

כשחב"ד נרתמה להקים מצבה על קבר ההרוג הערירי הי"ד

אלכסנדר, אדם ערירי לבדו בעולם ללא קרובי משפחה עלה לישראל מאוקראינה נרצח בפיגוע קו 14 בירושלים ● לקראת הקמת המצבה על קברו התקבלה בצעירי חב"ד פנייה נרגשת מהמוסד לביטוח לאומי על המקרה הנוגע ללב של הרוג הפיגוע הערירי שאין מי שיקים מצבה על קברו ● הרב מנחם קוטנר: "לאחר האירוע, מיד התגייסנו לתהליך הזמנת והקמת המצבה ויחד עם עשרה יהודים שהתנדבו לעלות על קברו הגענו להר המנוחות לחלוק את הכבוד הראוי לו" ההרוג הערירי
כשחב
אלכסנדר, אדם ערירי לבדו בעולם ללא קרובי משפחה עלה לישראל מאוקראינה נרצח בפיגוע קו 14 בירושלים. ונקבר בקבורת קומות בהר המנוחות.

לקראת הקמת המצבה על קברו התקבלה בצעירי חב"ד פנייה נרגשת מהמוסד לביטוח לאומי על המקרה הנוגע ללב של הרוג הפיגוע הערירי שאין מי שיקים מצבה על קברו.

משחזר הרב מנחם קוטנר: "מיד התגייסנו לתהליך הזמנת והקמת המצבה ויחד עם עשרה יהודים שהתנדבו לעלות על קברו הגענו להר המנוחות לחלוק את הכבוד הראוי לו כשאנו חשים כמשפחה של מי שלא הכרנו כלל".

"במהלך 13 שנות פעילות במטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור, אנו פועלים עם 3,117 משפחות שכולות אלמנות ויתומים הורים שכולים ופצועים. יחד עם שלוחי חב"ד בישראל פוקדים את בתי המשפחות ומסייעים ככל הניתן במגוון רחב של תחומים. את רובם של המשפחות השכולות והפצועים אף ביקרתי באופן אישי. כל ביקור אצל משפחה מתגלה עולם מלא של סיפור חיים אישי ואנושי".

"אך דומני שדוקא אלכסנדר הי"ד נגע לליבי יותר מכל. דווקא במשפחה שלא ביקרתי שאיננה בנמצא כלל. הרגשתי את הזכות הגדולה לפעול כשליח הרבי ולהביא נחמה לכל יהודי ובכל מצב באשר הוא".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.