מערכת COL | יום ג' אייר ה׳תשע״ה 22.04.2015

תיעוד מרגש: האבא השכול מתפלל ליד המצבות של שבעת ילדיו

שלושים יום חלפו מאז האסון בו נספו בשריפה שבעת ילדי משפחת ששון ז"ל: בצהריים עלה גבי ששון אל הר המנוחות - והתייצב מול שורת המצבות • יחד איתו עלו עשרות איש ששמעו את קריאתו: "אין לי משפחה בארץ – ואני מבקש שהציבור יבוא" צפו בוידאו   
תיעוד מרגש: האבא השכול מתפלל ליד המצבות של שבעת ילדיו
צילום: בן-ארי בועז
חרדים 10

שלושים יום חלפו מאז האסון הנורא שהרעיד את כל העולם היהודי: שבעת ילדי משפחת ששון – יעקב בן 5, שרה בת 6, משה בן 8, יהושע בן 10, רבקה בת 11, דוד בן 12, ואליאן בת 16 ז"ל - נספו בשריפה שפרצה בליל שבת בביתם בשכונת מידווד שבברוקלין, בעקבות התלקחות של פלטת שבת שהונחה במטבח.

בשעה שתיים בצהריים עלה אבי המשפחה, הרב גבריאל ששון אל קברם בהר המנוחות בירושלים.

עוד קודם לכן הוא רואיין בתחנת הרדיו 'קול ברמה', סיפר על תחושותיו בימים שחלפו מאז האסון ובמהלך דבריו קרא למאזינים להגיע אל הקברים. "אין לי משפחה בארץ – ואני מבקש שיבואו הציבור", אמר.

עשרות איש ששמעו את השידור הגיעו למקום, הקיפו את שבעת הקברים, והתחלקו בקריאת המשניות, פרקי הזוהר וספרי התהילים – לפי אותיות שמם של הילדים.

בסיום שר הקהל את אחד מפיוטי יהדות ספרד המעטירה, המושר בראש השנה. לאחר מכן ביקש האב מכל אחד לקבל על עצמו קבלה קטנה ולשמור עליה למען ילדיו ולעילוי נשמתם.

מי שנמנע מהן להגיע אל ה'שלושים', הן האם גילה והאחות ציפורה, בת 14, שהצליחו להימלט מהשריפה, כאשר קפצו מחלון הקומה השנייה. השתיים אושפזו בבית חולים במצב קשה.

מאז התאוששה הבת ציפורה. "בתי ברוך ה' היא הולכת, היא צוחקת, היא בעזרת ה' עוד שבוע תצא מבית חולים. אני לא יודע עוד אם הביתה או לשיקום", אומר גבריאל.

"אשתי עדיין בהרדמה, כי המצב שלה יותר קשה, כי היא יותר מבוגרת. בתי צעירה אז היא מתאוששת מהר יותר. אבל כל יום יש מתקדמים לאט-לאט, ברוך ה' כל יום יש תפילות, רואים את התוצאות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.