מערכת COL | יום כ"ה ניסן ה׳תשע״ה 14.04.2015

פרויקט ייחודי מסוגו בתלמוד תורה 'תפארת מנחם' בביתר עלית

פרויקט ייחודי מסוגו הושק בביתר עילית: פרויקט כיתת המנהיגות של קק"ל, המותאם באופן ייחודי לציבור החרדי בכלל והחב"די בפרט. הפרויקט יהווה דוגמה ומודל להמשך בכיתות אחרות ובמקומות אחרים ● את הפרוייקט ליוו בכל השלבים נציג חב"ד בעירייה ר' יקי הרשקופ, עוזרו הבלתי נלאה ר' יעקב מיוחס, בשיתוף מלא עם הנהלת הת"ת  ר' יוסף סירוצקי ור' אבירם מגור  כיתת מנהיגות
פרויקט ייחודי מסוגו בתלמוד תורה 'תפארת מנחם' בביתר עלית



פרויקט כיתת המנהיגות של קק"ל נועד לעורר את התלמידים בבתי הספר ברחבי הארץ להרחבת ההתייחסות לשמירה על מה שברא הקב"ה בעולמו.

התכנית תכלול גם התייחסות והשתלבות לתורת החסידות ולמידות שנדרשות מחסיד, ההכרה שיש בעה"ב לעולם והוא אינו הפקר ח"ו, ושיש לשמור עליו.

במהלך עיבוד חומרי הלמידה הוצפו והועלו נושאים שונים ומגוונים מהנהגות חסידיות ומענייני ההלכה שכוללים בתוכם את ההתייחסות לנושאים השונים הקשורים לאיכות והגנת הסביבה.

על מנת לעורר יותר עניין אצל התלמידים התוכנית של 'כיתת המנהיגות' נלמדת באווירה אחרת מהאווירה הכיתתית הרגילה ולשם כך יצרו בקק"ל מודל כיתות העשויות מעץ והתאימו את התכנים בצורה הראויה והמתאימה לילדי החינוך החרדי והחסידי ואפילו לנושאים הנוגעים לחסידות חב"ד, וזאת בליווי האישי של עסקני חב"ד בעיר ביתר עלית.

לאחר סידרת הכנות ארוכה מאד שכוללות התייחסויות לכל הפרטים הקטנים החל הרעיון להקמת הכיתה בת"ת תפארת מנחם בביתר עלית וזאת כדי לבחון כיצד הדברים מבוצעים בשטח המעשי, וכך יופקו לקחים להמשכת הפרויקט גם בכיתות במקומות אחרים.

את הפרויקט הזה ליוו בצורה אישית ובכל השלבים הרבים ובפתרונות השונים שנדרשו בכל אחד מהתהליכים המוקדמים: נציג חב"ד בעירייה ר' יקי הרשקופ ועוזרו הבלתי נלאה ר' יעקב מיוחס, ובשיתוף מלא עם הנהלת הת"ת ר' יוסף סירוצקי ור' אבירם מגור

צלם המערכת הנציח את הקמת כיתת המנהיגות בחצר תלמוד תורה "תפארת מנחם" בביתר עילית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.