מערכת COL | יום כ"ה ניסן ה׳תשע״ה 14.04.2015

בחורה חב"דית גילתה תקלה במטוס והצילה נוסעים רבים

בחורה חב"דית מקראון הייטס, הצילה את חייהם של נוסעים רבים בכך שגילתה תקלה חמורה במטוס של חברת תעופה רוסית, רגעים ספורים לפני שעמד להמריא במוצ"ש ● בזכות תושייתה המטוס קורקע ברגע האחרון וחיי רבים ניצלו  כל הפרטים
בחורה חב
(צילום אילוסטרציה: הרצל קוסאשוילי, COL)

בחורה חב"דית בשם מוסי (השם המלא שמור במערכת) מקראון הייטס, הצילה את חייהם של נוסעים רבים בכך שגילתה תקלה חמורה במטוס של חברת תעופה רוסית, שעמד להמריא במוצ"ש מנמל התעופה בן גוריון לארה"ב, רגעים לפני שהמטוס המריא. בזכות תושייתה המטוס קורקע ברגע האחרון וחיי רבים ניצלו.

אביה סיפר: "מוסי הייתה אמורה לחזור במוצ"ש, בטיסה של חברת תעופה רוסית, עם חניית ביניים במוסקבה. היא עלתה על הטיסה בשדה התעופה 'בן-גוריון', 2 המנועים הופעלו והמטוס עוד רגע יצא לדרכו, כאשר כולם ישבו חגורים בחגורת הבטיחות, כולל הדיילות.

מוסי ישבה ליד החלון וראתה שמשהו בכנף מוזר, ובעיקר הרעש שבקע משם. היה ניכר שמשהו שם רופף. היא אמרה לאלו שישבו לידה שמשהו לא בסדר. הללו צחקו עליה ואמרו שזה רעש מהמנוע.

היא התירה עצמה מחגורת הבטיחות, וניגשה לדיילות. הן צחקו עליה ואמרו שזה רעש המנוע. אך היא לא ויתרה ואמרה: " תעשו מה שאתם רוצים, אני לא מוכנה לנסוע עם המטוס הזה."

נוצרה המולה גדולה במטוס. הצוות החליט בכל זאת לבדוק במה מדובר. הם הורידו את כל הנוסעים ואמרו שתוך שעתיים המטוס יהיה כשיר לנסיעה.

לאחר שלוש שעות שהמטוס עדיין לא תוקן, הודיעו לנוסעים שיעברו למטוס אחר, ורק כעבור כמעט יממה ביום ראשון בערב, הם עלו על מטוס ג'מבו חדיש שהסיע אותם ליעדם.

מסתבר שאכן התגלתה תקלה רצינית במיוחד, שיכלה לסכן את חיי כל הנוסעים, ובזכות תושייתה חייהם ניצלו.
  

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.