מערכת COL | יום י"א ניסן ה׳תשע״ה 31.03.2015

יו"ר מזכירות אגד גילה בביקורו בכפר: "הרבי סייע לרפואת אבי"

אבי פרידמן, יו"ר מזכירות אגד, ערך ביקור בכפר חב"ד כאורחו של ר' בנימין ליפשיץ, יו"ר ועד כפר חב"ד. במהלך סיור בבית אגו"ח 770, סיפר על הנחיה בנושא רפואי משמעותי שניתנה ע"י הרבי ואשר הביאה לרפואת אביו  יו"ר מזכירות אגד בכפר-חב"ד
יו
אבי פרידמן, יו"ר מזכירות אגד, ערך בתחילת השבוע ביקור בכפר חב"ד כאורחו של הרב בנימין ליפשיץ, יו"ר ועד כפר חב"ד.

במהלך סיור בבית אגודת חסידי חב"ד 770 ובחדר הרבי בהנחיית הרב מנחם לאטר, העלה האורח זיכרונות מקשרי משפחתו עם הרבי ע"ה והיחלצותם הנחושה של שליחי חב"ד לעזרתו של כל ישראלי המצוי במצוקה. בין השאר סיפר על הנחיה בנושא רפואי משמעותי שניתנה ע"י הרבי ואשר הביאה לרפואת אביו.

לאחר הסיור בבניין 770 ובמאפיית המצות, סר יו"ר מזכירות אגד לביתו של רב הכפר הרב מאיר אשכנזי. "שנינו נכנסנו לתפקידים באותו פרק זמן וללא הכנה מוקדמת. כב' הרב בנסיבות טראגיות של הסתלקות אביו הרב ע"ה ואני בנסיבות שונות. שנינו נושאים בעול עם הציבור והפעילות שלנו קשורה בהשפעה, בהנעת אנשים לפעולה ובקבלת הכרעות – לא פשוטות לעיתים. שנינו זקוקים לברכת הצלחה ולסייעתא דשמיא".

הרב אשכנזי עמד בדבריו על היקף הפעילויות של חב"ד לקירוב לבבות ולהפצת תורה וערכי יהדות. "פעילותה של חב"ד לקירוב לבבות ולהטמעת ערכי מסורת ראויה להערכה רבה", אמר אבי פרידמן.

בעת שהותו בבית הרב, ביצע יו"ר המזכירות מכירת חמץ במשרדי ובתחנות אגד בכל הארץ וזאת לאחר שקיבל הסבר מפי המארא דאתרא על ייחודיותה של מכירת חמץ על-פי שיטת שולחן ערוך הרב. ליו"ר המזכירות התלווה הרב מנחם וילהלם שליח חב"ד באגד ובמשרד התחבורה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.