מערכת COL | יום י"א ניסן ה׳תשע״ה 31.03.2015

שגריר ארה"ב הביא לכפר-חב"ד מכתב מהנשיא אובמה ● וידאו

שגריר ארה"ב בישראל, דן שפירו, ביקר הבוקר (שלישי) בכפר-חב"ד והביא עמו מכתב מיוחד של נשיא ארה"ב ברק אובמה שהכריז על "יום חינוך ושיתוף" בארה"ב, לכבוד 113 שנה להולדת הרבי, בי"א ניסן ● "מורשתו של הרבי להשגת חינוך איכותי לכל - היא לא רק סיפור של התקדמות, זו גם קריאה לזכור את מילותיו ולהשלים את משימתו שטרם הושלמה", כתב אובמה  יום חינוך בארה"ב
שגריר ארה
נשיא ארה"ב בלשכתו (צילום: פיט סוזה) ושגריר ארה"ב בכפר-חב"ד (צילום בלעדי: COL)

חיים ברון

שגריר ארה"ב בישראל, דן שפירו, ביקר הבוקר (שלישי) בכפר-חב"ד והביא עמו מכתב מיוחד של נשיא ארה"ב ברק אובמה שהכריז על יום חינוך בארה"ב, לכבוד 113 שנה להולדת הרבי, בי"א ניסן.

בפתח המכתב, אותו הקריא השגריר בהעתק חדרו של הרבי בבית 'אגודת-חסידי-חב"ד' בכפר-חב"ד, כותב אובמה על הפוטנציאל הבלתי מוגבל הגלום בכל ילד. "הצעירים של היום, הם הוגי הדעות ואנשי החזון של מחר שישנו את העולם כפי שאנחנו מכירים אותו".

אובמה הוסיף וכתב כי כל ילד ראוי לחינוך טוב ש"יכול לפתוח לו את הדלת להזדמנות. זה צריך להיות בהישג ידם של כל מי שמשתוקק להזדמנות בכדי לפתח את כישרונותיו.

"הרב מנחם מנדל שניאורסון, הרבי מליובאוויטש, הקדיש את חייו לקידום החינוך כאבן הפינה של האנושות. הוא האמין כי כל עוד יש עדיין ילד אחד שלא מקבל חינוך הולם, אנחנו לא יכולים להיות מרוצים ולהרפות במאמצים שלנו.

"בעידן שבו החינוך של אישה לא מוערך כמו של גבר, הרבי עבד לשבור את המחסומים שעמדו בדרכן של בנות שרצו ללמוד. הוא ייסד ארגון יהודי לנשים, המעניק שירות ומלגות לבנים ובנות צעירות. הרבי היה ידוע כמקפיד שיוזכרו תמיד הבנות לצד הבנים בחומרים רשמיים חינוכיים.

"בגלל מנהיגים כמו הרבי, שעשו צעדים גדולים לקראת השגת חינוך איכותי לכל - מורשתו היא לא רק סיפור של התקדמות, זו גם קריאה לזכור את מילותיו ולהשלים את משימתו שטרם הושלמה".

נשיא ארה"ב הכריז על "יום חינוך ושיתוף" ברחבי ארה"ב לכבוד יום הולדתו של הרבי. "אני קורא לכל האמריקנים לקיים את היום הזה בטקסים ובפעילויות מתאימות".



לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן (להורדה)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.