מערכת COL | יום י"א ניסן ה׳תשע״ה 31.03.2015

גילויים מיוחדים בהתוועדות המרכזית בכפר-חב"ד ● גלריה, סיקור

קהל רב מחסידי חב''ד וידידי חב''ד השתתפו בהתוועדות יום הבהיר י''א ניסן בבית מנחם בכפר חב''ד שנערכה ע''י ועד כפר חב''ד ● משא מרכזי: המרא דאתרא הרב מאיר אשכנזי ● נאום אורח הכבוד: הרב יעקב שפירא שריתק את הקהל בגילויים מה'יחידות' עם הרבי ● נואם אורח מיוחד: חבר-הכנסת הנבחר מיכאל זוהר שחשף כי נולד בי"א ניסן בזכות ברכת הרבי ● סיקור מלא  ההתוועדות המרכזית של י"א ניסן
גילויים מיוחדים בהתוועדות המרכזית בכפר-חב
(צילומים: יואל בלינקו)
קהל רב מחסידי חב''ד וידידי חב''ד השתתפו בהתוועדות יום הבהיר י''א ניסן בבית מנחם בכפר חב''ד שנערכה ע''י ועד כפר חב''ד.

פתח את התוועדות המנחה הרב משה הורוביץ שעמד גם מאחורי ארגון תוכנה של התוועדות בענינו של יום והזמין את משפיע בית הכנסת הרב זאב קסלמן לומר את פרקו החדש של הרבי פרק קי''ד.

לאחמ''כ דבר מלכות. שיחה של הרבי חזר הרב מנחם והבה ראש כולל מענדל שול. הגאון הרב יצחק וויס גאב"ד נווה אחיעזר ב''ב, שאביו הגה''ח הרב משה צבי וויס זצ''ל היה ממשתתפי התוועדות בקביעות, ריתק את הקהל בסיפור מופת מהרבי לאביו. לאחמ''כ דיבר המנחה על האבידה הגדולה של פטירת המרא הגה''ח הרב מ''ש אשכנזי ע''ה.

נשא את המשא המרכזי המרא דאתרא הרב מאיר אשכנזי על יום הבהיר י''א ניסן ועבודה היום יומית תוך שמטבל את דבריו בסיפורי חסידים.

אורח הכבוד של ההתוועדות הרב יעקב שפירא חבר מועצת הרבנות הראשית וראש ישיבת מרכז הרב, סיפר על היחידות בה זכה להשתתףי יחד עם אביו הגאון הרב אברהם שפירא זצ''ל והגאון הרב מרדכי אליהו זצ''ל וכן מופתים ששמע על הרבי.

כן נשאו דברים: הרב הרב אליעזר ברוד על תורתו של הרבי, האדמו''ר מחוסט על השנים בה גר בשכונת הרבי ועל ידידותו עם המרא דאתרא הרב אשכנזי ע''ה. האדמו''ר מלייפניק על עבודת הרבי והשלוחים בכל העולם תוך שמרתק את הקהל באמרות בעבודת ה'.

הרב מ''מ גרונר ריתק את הקהל בסיפורים על י''א ניסן אצל הרבי.

נאום מיוחד נשא חבר-הכנסת הנבחר מיכאל זוהר על הולדתו בברכת הרבי בי''א ניסן וכן שבי''א ניסן יושבע כח''כ.

הרב זושא וולף ריתק את הקהל בחשיפות ששמע בתקופה האחרונה מאנשים על הרבי נשיא דורינו. הרב מנחם מנדל מב''ב סיפר בדידי הווא עובדא.

על פרקי השירה והזמרה הופקדו הזמר החסידי ר' שמחה פרידמן ור' מיכאל שלוש. כן השתתפו בהתוועדות: האדמו"רים מאונגוואר, מבישטנא, מוורצקי, מסטרופקוב, הרב יוחנן גור אריה רב העיר חולון וחבר בית דין רבני חב''ד, הרב יוסף גרליצקי שליח הראשי בתל אביב, הרב משה הבלין שליט''א רב העיר ק''ג, הרב מאיר גרוזמן מראשי ישיבת תו''ת, הרב יקותיאל גרין, הרב מרדכי דוברבסקי רב קהילת חב''ד בראשל''צ, הרב נוח לנדסברג רב מושב צפריה, הרב דוב טברדוביץ, הרב הרצל כהן, הרב שניאור גורי רב מושב תענך, הרב חיים פרוס, הרב ישראל סלומון רב מרכז הרפואי תל השומר, הרב בנימין כהן רב ברמלה.

הרבנים קבלו את הקובץ חידושי תורה שיצא לכבוד י''א ניסן ע''י תושבי כפ''ח.

הקהל יצא בהתרוממות הרוח לא לפני שהמנחה מודה לועד הכפר בראשות ר' בנימין ליפשיץ כשעל המלאכה מנצח במסירות רבה ר' מאיר איידלמן וכן הודה להרב יוסף המבורגר שעזר במהלך ההתוועדות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.