מערכת COL | יום ג' ניסן ה׳תשע״ה 23.03.2015

משטרת ניו יורק בכנס הערכות לקראת פסח ● תמונות

בכנס הערכות מיוחד של משטרת ניו יורק נדונו אמצעים להגברת הבטחון ואבטחה מוגברת סביב בתי הכנסת במהלך החג. בכנס השתתפו נציגי הקהילה היהודית בניו יורק ● "משטרת ניו יורק היא החרוסת המתוקה על צלחת הסדר, שדואגת למרור", אמר הרב ד"ר אלווין קאס, רב ראשי של משטרת ניו יורק  לכתבה ותמונות
משטרת ניו יורק בכנס הערכות לקראת  פסח ● תמונות

בכנס הערכות מיוחד של משטרת ניו יורק נדונו אמצעים להגברת הבטחון ואבטחה מוגברת סביב בתי הכנסת במהלך החג. בכנס השתתפו נציגי הקהילה היהודית בניו יורק "משטרת ניו יורק היא החרוסת המתוקה על צלחת הסדר, שדואגת למרור", אמר הרב ד"ר אלווין קאס, רב ראשי של משטרת ניו יורק.

תמונות:
JDN

בכנס הערכות מיוחד של משטרת ניו יורק נדונו אמצעים להגברת הבטחון ואבטחה מוגברת סביב בתי הכנסת במהלך החג. בכנס השתתפו נציגי הקהילה היהודית בניו יורק.

מפכ"ל המשטרה, וויליאם ג 'בראטון ניצח על התדריך לפני פסח של משטרת ניו יורק, הנערך מידי שנה ובו מנהיגי קהילה מקבלים מידע על אמצעי האבטחה והשלכותיה על העיר ניו-יורק בחג הקרוב.

נדונה גם השותפות של המשטרה עם חברי הקהילה ועל החשיבות של שיתוף פעולה מתמשך.

"משטרת ניו יורק לא יכולה להצליח במשימותיה ללא העזרה של השותפים בקהילה שלנו", הוא אמר. "אנו מסוגלים לשמור על העיר ניו יורק בטוחה, לחימה בפשיעה וטרור, בגלל שיתוף הפעולה הנראה כאן היום."

סגן הנציב בנימין טאקר דיבר בנוגע ליחסי המשטרה-קהילה, כמו גם על יוזמות חדשות שהמשטרה הובילה בשנת 2014 ועל תוכניותיה לחודשים הקרובים.

דוברים אחרים כללו סגן נציב מודיעין והלוחמה בטרור, ג'ון מילר, שפרט כיצד המשטרה ניו יורק עוקבת אחר התקפות טרור ברחבי העולם ואת המצב הנוכחי של קבוצות כמו אל קעידה ו
ISIS, ומומחה למודיעין ומחקר מינדה חץ שדיבר על דצמבר 2014 בפיגוע במרכז חב"ד העולמי 770 באיסטרן פארקוויי בברוקלין.

"משטרת ניו יורק היא החרוסת המתוקה על צלחת פסח שדואגת למרור", אמר הרב ד"ר אלווין קאס, רב ראשי של המשטרה בניו יורק. הוא המשיך ואיחל לכל חג פסח שמח ובריא.

התדריך לפני פסח החל בשנת 1979 עם 12 מנהיגי קהילה יהודים. מאז 1991, ועם הפיתוח של תכנית הקישור לקהילה, התדרוך התפתח לשיתוף מידע מפגש קהילתי בנוכחות מאות מנהיגים.

משטרת ניו יורק תפרוס משאבים נוספים כוללים סיורים של שוטרים חמושים ליד בתי כנסת, שכונות יהודיות ובמקומות אחרים שעשויים להיות רגישים במהלך החג.

סיורים רגליים סביב בתי כנסת, נוכחות מוגברת של יחידות משטרה להרתעה, וסיורים על יד "בתי כנסת" במכוניות, הם חלק מהערכות המיוחדת בחג.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.