מערכת COL | יום כ"א טבת ה׳תשע״ה 12.01.2015

"השנה יצאו לשליחות קרוב לחמישים שלוחים חדשים בישראל"

"השנה יצאו לשליחות קרוב לחמישים שלוחים חדשים בישראל. המצב כיום הוא, ב"ה, שארץ ישראל בכללותה מכוסה בשלוחים. בכל הערים והעיירות פועלים בתי חב"ד, ויש שלוחים גם בשכונות וישובים קטנים יותר. יחד עם זאת, ככל שמערכת השלוחים מתפתחת, כך גדל הצורך בשלוחים נוספים", אומר ל-COL יו"ר צעירי חב"ד בישראל, הרב יוסף יצחק אהרונוב  לסיפור המלא
יו"ר צעירי חב"ד בישראל, הרב יוסף יצחק אהרונוב ● צילום: יואל בלינקו
"השנה יצאו לשליחות קרוב לחמישים שלוחים חדשים בישראל. המצב כיום הוא, ב"ה, שארץ ישראל בכללותה מכוסה בשלוחים. בכל הערים והעיירות פועלים בתי חב"ד, ויש שלוחים גם בשכונות וישובים קטנים יותר. יחד עם זאת, ככל שמערכת השלוחים מתפתחת, כך גדל הצורך בשלוחים נוספים", אומר ל-COL יו"ר צעירי חב"ד בישראל, הרב יוסף יצחק אהרונוב.

במלון 'באלי' שבטבריה מכונסים למעלה מ-400 שלוחים בכינוס השנתי של צעירי אגודת חב"ד באה"ק.

הרב נפתלי ליפסקר ראש אגף הסניפים בצעירי חב"ד, סיפר ל-COL כי הנהלת הכינוס דאגה לגבש כבר תקופה ארוכה לפני פתיחתו יחד עם השלוחים רשימת נושאים מרתקת לדיון בימי הועידה.

השליחים, שרובם המוחלט מהווה במקום יישובם כתובת יחידה לפניות בענייני יהדות, יקיימו מספר מושבים הלכתיים אקטואליים. כך למשל יתקיימו מושבים שיעסקו בהלכות כשרות שונות, בניהול של בית כנסת הפונה למי שאיננו מחובשי בית המדרש מדי יום ביומו, וכיצד להציל את אחינו העולים ממדינות חבר העמים.

תשומת לב מיוחדת תינתן לאפשרות הפצת היהדות בטכנולוגיות חדשות המעניינות במיוחד את הציבור שאיננו דתי ומחליפות את כלי התקשורת המסורתיים, ובפני השלוחים ייפרסו שלל רעיונות להפצת מעיינות היהדות והחסידות באפשרותם. כנגזרת של נושא זה, יעסקו השלוחים בדיון מיוחד שיטכס עצה כדי להגיע לליבותיהם של בני הנוער.

מושב מרכזי מסורתי אחר של הכנס יעסוק בגאולמה ומשיח. השנה חברו יחד שלוחים
בעלי דעות שונות בכדי לגבש מתווה אחיד ומשותף שיעודד את הציבור ללמוד את הסוגיות התורניות הקשורות לענין, אך לא יחרוג מהקו המרכזי של חב"ד בנושאי גאולה ומשיח, זאת כמובן, תוך נתינת דגש לאופן שבו הציבור שאיננו שומר תורה ומצוות תופס את החיוב לצפות לגאולה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.