מערכת COL | יום כ' טבת ה׳תשע״ה 11.01.2015

תלמוד תורה חב"ד בנתניה: סיום הרמב"ם ומבצע חדש

מאות ילדי החמד בתלמוד תורה חב"ד בנתניה החלו בימים אלו לשנן מידי יום את "המצווה היומית" מתוך ספר המצוות לרמב"ם במסגרת מבצע חדש הנועד להעניק לילדים ידע מקיף בתרי"ג מצוות התורה, ולצרפם למסגרת הלימוד היומי בספר המצוות לרמב"ם של ילדי ישראל כהוראת הרבי  לסיפור המלא
תלמוד תורה חב
מאות ילדי החמד בתלמוד תורה חב"ד בנתניה החלו בימים אלו לשנן מידי יום את "המצווה היומית" מתוך ספר המצוות לרמב"ם במסגרת מבצע חדש הנועד להעניק לילדים ידע מקיף בתרי"ג מצוות התורה, ולצרפם למסגרת הלימוד היומי בספר המצוות לרמב"ם של ילדי ישראל כהוראת הרבי.

מנהל התלמוד תורה הרב יגאל פרחן מוסר שמטרת המבצע היא להקנות לילדים ידע תורני רחב ומקיף במאות נושאים. כל מצווה הוא נושא מעניין וחשוב בפני עצמו החושף את הילד לעוד ועוד תכנים תורניים שונים כגון מצוות האמונה בה', מצוות תפילה, ומצוות תפילין ומזוזה הנלמדות בימים אלו. ובעזרת ה' עד סיום השנה הם ילמדו את כל תרי"ג מצוות התורה ישננו אותם ויהיו בקיאים בהם.

מדובר במאגר ידע תורני נפלא שיכין אותם בצורה הטובה ביותר לקראת המעבר לכיתות הגבוהות ולישיבה שם כדי להבין הייטב את הנלמד יש צורך בידע תורני רחב.

המבצע נפתח בכינוס מיוחד לילדי הכיתות הגבוהות שבו התקיים סיום הרמב"ם ופתיחת המחזור החדש. את הסיום ערך המחנך הנודע הרב שמואל רוז. נציין שמסגרת הלימוד של ספר המצוות חופף להלכות הנלמדות בשיעורי הרמב"ם היומי במסלול שלושה פרקים ביום.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.