מערכת COL | יום ל' כסלו ה׳תשע״ה 22.12.2014

במחלקת השיקום: עשרות פצועי "צוק איתן" הכריזו האור ינצח

בנר שני של חנוכה התכנסו במחלקת השיקום בשיבא עשרות חיילים "מצוייני צה"ל" שנפצעו בעזה במבצע "צוק איתן" ● צוות מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור מלווה אותם מסייע ותומך מרגע פציעתם ולאורך תהליך השיקום הארוך ● בטקס מרגש הם הדליקו יחד את נר החנוכה המסמל את הניסים והנפלאות שהיו לאבותינו בימים ההם ועל הניסים והנפלאות של המלחמה ותהליך ההחלמה של החיילים בזמן הזה  לסיפור המלא
במחלקת השיקום: עשרות פצועי

בנר שני של חנוכה התכנסו במחלקת השיקום בשיבא עשרות חיילים "מצוייני צה"ל" שנפצעו בעזה במבצע "צוק איתן". צוות מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור מלווה אותם מסייע ותומך מרגע פציעתם ולאורך תהליך השיקום הארוך. בטקס מרגש הם הדליקו יחד את נר החנוכה המסמל את הניסים והנפלאות שהיו לאבותינו בימים ההם ועל הניסים והנפלאות של המלחמה ותהליך ההחלמה של החיילים בזמן הזה.

כזה הוא סיפורו של החייל הפצוע אוהד שנפצע אנושות. צוות צעירי חב"ד שביקר אותו בסורוקה שמע מההורים על מצבו הקשה עקב פגיעת ראש. מאז הוא שב להכרה והועבר לשיקום במסגרתו הוא לומד לדבר מחדש ובמאמצים רבים לומד את אותיות האל"ף בי"ת ולהגיד אבא ואימא.

בחנוכה אוהד הוזמן להדליק את החנוכייה עם צעירי חב"ד, הרב מנחם קוטנר אמר את הברכות ואוהד החזיק איתו את נר השמש ביד שמאל שנותרה בתפקוד מלא. 

לתדהמת הנוכחים התרחש הנס לנגד עיניהם כאשר אוהד הפתיע את כולם והחל לשיר יחד עם הרב קוטנר את כל מילות השירים "הנרות הללו" ו"מעוז צור" במנגינה העממית המוכרת לו מילדותו. ההורים הנרגשים הרעיפו עליו חיבוקים ונשיקות מהולים בדמעות של שמחה שלא הותירה עין יבשה מדמעות של התרגשות והודאה לה' על הניסים והנפלאות. בתקווה ותפילה להמשך החלמה מהירה ומלאה לאוהד בן אריקה.

במהלך המסיבה הרב יוסי סברדלוב מצעירי חב"ד ובנו יחד עם הרב לוי גופין חילקו לפצועים ולכלל המאושפזים במחלקת השיקום שי מארז אישי של חנוכייה מחב"ד. כמו כן השתתף בטקס הרב חגי הלוי השליח בבורסה שמסר את ברכתו לפצועים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.