מערכת COL | יום ל' כסלו ה׳תשע״ה 22.12.2014

הפוגה מהקלחת הפוליטית: גדעון סער הדליק בתל-אביב. תיעוד

בכל ערב מתקיימת הדלקת נרות חנוכה בחנוכיה המרשימה והגבוהה ביותר בארץ הקודש שהוצבה בכיכר רבין בת"א ע"י מרכז חב"ד ת"א ● בנר שני התקיימה ההדלקה המרכזית בהשתתפות קהל רב ומגוון ● שר החינוך והפנים לשעבר גדעון סער, כובד בהדלקת הנר. בגובה עשרה מטרים, החל מר סער באמירת הברכות והדלקת הנרות כשכל הקהל עונה אחריו אמן בהתרגשות גדולה גדעון סער הדליק תל-אביב
הפוגה מהקלחת הפוליטית: גדעון סער הדליק בתל-אביב. תיעוד

בכל ערב מתקיימת הדלקת נרות חנוכה בחנוכיה המרשימה והגבוהה ביותר בארץ הקודש שהוצבה בכיכר רבין בת"א ע"י מרכז חב"ד ת"א, הקרן לקידום מורשת ישראל בתל אביב ובסיוע מחלקת תרבות ומופעים בעריית תל אביב.

ביום רביעי התקיימה ההדלקה המרכזית בהשתתפות קהל רב ומגוון. את אירועי ההדלקה פתח המנחה הת' מנחם שמרלינג ולאחר שסיפר כי בכל הכיכרות הגדולים בעולם מדליקים שלוחי הרבי מליובאוויטש חנוכיות ענק, וגם בתל אביב זו השנה השביעית שבכיכר רבין ניצבת ומודלקת מידי ערב החנוכיה ומפרסמת את הנס. הזמין את ילדי ישראל לאמר את 12 פסוקי התורה.

אל המנוף הוזמנו לעלות הרב יוסף גרליצקי שליח הרבי לת"א ורב קהילת חב"ד בעיר ויחד איתו השליח הרב מאיר אריה שמרלינג ראש ישיבת חב"ד בת"א שתלמידיה אחראים על בניית והפעלת החנוכיה מידי ערב, ממרומי המנוף נשא הרב גרליצקי דברים על מהותו של חג החנוכה – ועל מה שכל יהודי באשר הוא צריך ללמוד מחג זה. הוא סיפר לקהל הנדהם כי בת"א עומדות לא פחות מ- 100 חנוכיות המודלקות מידי ערב, ע"י שליחי הרבי בכל רחבי העיר, והזמין את מר גדעון סער שר החינוך לשעבר אל המנוף.

מר סער דיבר על חשיבות הפעילות של שליחי הרבי בת"א, ועל התרומה הגדולה של הפצת אור החנוכה לחינוכם של ילדי ישראל, בסיום דבריו התרומם המנוף ובגובה עשרה מטרים החל מר סער באמירת הברכות והדלקת הנרות כשכל הקהל עונה אחריו אמן בהתרגשות גדולה.
 

הזמר החסידי ר' שמחה פרידמן ליווה את הדלקת הנרות ברצף של שירי חנוכה, ושירים חסידיים כשכולם מצטרפים לשירה ומעגלי ריקודים ממלאים את הבמה והרחבה.

כל הנוכחים נפעמו כשאל הרחבה נכנסה שיירת האור של בחורי ישיבת חב"ד חזון אליהו, שיירה של עשר זוגות אופניים עליהם הורכבו חנוכיות מאירות השיירה נוסעת מידי ערב בכל רחבי העיר והבחורים עוצרים בכל מקום בכדי לחלק חנוכיות ולהאיר, וגם להדלקה בכיכר הגיעה השיירה כדי להוסיף אור ושמחה.

לסיום הודה המנחה לכל העוסקים במלאכה והזמין את הקהל להמשיך לרקוד ולשמוח ולהגיע בכל ערב ב- 18:00 להדלקת חנוכיית הענק, עד לאור הגדול של משיח צדקנו שידליק את המנורה בבית המקדש בירושלים הבנויה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.