מערכת COL | יום ו' חשוון ה׳תשע״ה 30.10.2014

רגע לפני חזרתם לארץ: הת'-השלוחים התכנסו ● סיקור, גלריה

עשרות התלמידים השלוחים היוצאים לשליחות בישיבות תות"ל ברחבי ארץ-הקודש לשנת תשע"ה, השתתפו השבוע ביום עיון והכנה שקיים 'ועד תלמידי התמימים העולמי' ברוב פאר והדר ● הם התכנסו באוהל הק' מספר שעות, נסעו להצטלם בחזית 770 ומשם היישר לשדה-התעופה ● סיקור מלא וגלריית תמונות  השלוחים לשנת תשע"ה בכתבה המלאה: צפו בתמונה הקבוצתית בגודל מלא >>
רגע לפני חזרתם לארץ: הת'-השלוחים התכנסו ● סיקור, גלריה
(צילומים בלעדיים: COL ניו-יורק)
עשרות התלמידים השלוחים היוצאים לשליחות בישיבות תות"ל ברחבי ארץ-הקודש לשנת תשע"ה, השתתפו השבוע ביום עיון והכנה שקיים 'ועד תלמידי התמימים העולמי' ברוב פאר והדר.

חלקו הראשון של היום נפתח באהל הק'. מתוך חוברות מיוחדות למדו השלוחים את מאמר "אל יפטר אדם מחברו", אותו אמר הרבי ב'יחידות' מיוחדת שנערכה לתלמידים השלוחים לאוסטרליה בשנת תשל"ג, טרם צאתם לשליחות.

לאחר תפילת שחרית ברוב עם חתמו התלמידים השלוחים על פ"נ כללי ונכנסו בלוויית הרב שלמה זרחי, מנהל ומשפיע הישיבה המרכזית ב-770 אל האהל הק', כשהרב זרחי מקריא את הפ"נ הכללי.

המושב הראשון של יום העיון וההכנה נפתח בטנט הסמוך לאהל הק', סביב שולחנות ערוכים בכל טוב, כשבמהלכו צפו השלוחים בוידאו מיחידות כללית של לתלמידים השלוחים מיום כ"ו תשרי ה'תשמ"ח.

במהלך המושב הראשון נאמו בפני התלמידים השלוחים הרב יצחק גולדשמיד, שליח הרבי בלונג איילנד והרב דוד מאיר דרוקמן, רב העיר קרית מוצקין שהרחיבו בדברים על מהות תפקידם של התלמידים השלוחים ועל הדרכים ליישמו בצורה הטובה ביותר, כשהם משלבים את דבריהם בסיפורים וזכרונות מרתקים.

מתוך שירה, זמרה וריקוד עלו התלמידים השלוחים לאוטובוסים ל-770, לחלקו השני של יום העיון וההכנה.

על-יד בניין 770 הם נעמדו לתמונה קבוצתית מיוחדת ואחר פנו אל 'בית הכנסת אורחים' של ה'ועד' למושב השני של היום.

לצד ארוחה עשירה ומגוונת התיישבו התלמידים השלוחים למושב השני של היום שנפתח בסקירה מרתקת מפי הרב מיכאל אהרן זליגסון, משפיע בישיבת 'אהלי תורה' ועורך מפתחות תורת רבינו על התלמידים השלוחים והיחס לו זכו מהרבי במשך השנים.

במהלך המושב חולקה ערכה מיוחדת, שכללה בין היתר את החוברת 'התלמידים השלוחים' בהוצאת ה'ועד' הסוקרת את התייחסויותיו השונות של הרבי לתלמידים השלוחים.

לאחר מכן התקיים פאנל מרתק עם התלמידים השלוחים לשנת תשע"ד, בהנחייתו של הת' בנימין גליס מ'ועד תלמידי התמימים', במהלכו שיתפו את השלוחים היוצאים בנקודות חשובות מניסיונם האישי לקראת היציאה לשליחות; והת' ישראל לנדא, מהנהלת 'מבצע תורה' שמקיים ה'ועד' דיבר על המבצע, חשיבותו ופעולתו העצומה על תלמידי התמימים בכל הישיבות.

את המשא המרכזי במסגרת יום העיון נשא הרב חיים שפירא, ראש המכון המפורסם ללימודי סמיכה במוריסטון וחבר 'ועד רבני ליובאוויטש הכללי'. הרב שפירא תיאר באריכות ובהרחבה את תפקידם של התלמידים השלוחים, ואף העניק להם כלים ודרכים לשמור על להבת השליחות ולזכור את התפקיד המיוחד לאורך כל השנה כולה.

תוך התוועדות חסידית של התלמידים השלוחים יחדיו הסתיים יום העיון וההכנה, לקראת שנה מלאה של שליחות, כשהמשימה והשליחות העיקרית - להביא את משיח צדקנו תיכף ומיד ממש.

לצפייה בתמונה בגודל מלא - לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.