מערכת COL | יום כ"ב תמוז ה׳תשע״ד 20.07.2014

עמותת חסדי יוסף: יום פעילות לילדי ירושלים

אזעקת הצבע האדום שנשמעה בירושלים, לא השאירה בבית את מאות הילדים שהוזמנו מבעוד יום ליום הפעילות שהכינה להם עמותת חסדי יוסף ● בתוך מתחם מוצלל ורחב ידיים, התקיימה פעילות עשירה לילדים ולאמהותיהם שברובם מגיעים מרקעים כלכליים ומצוקתיים קשים. זאת היתה הזדמנות נדירה למשפחות ולילדים להנות במשותף מיריד מגוון וממוקדי פעילות אטרקטיבים – וכל זאת חינם אין כסף לסיפור המלא
עמותת חסדי יוסף: יום פעילות לילדי ירושלים
אשר ישראלי

אזעקת הצבע האדום שנשמעה בירושלים, לא השאירה בבית את מאות הילדים שהוזמנו מבעוד יום ליום הפעילות שהכינה להם עמותת חסדי יוסף.

בתוך מתחם מוצלל ורחב ידיים, התקיימה פעילות עשירה לילדים ולאמהותיהם שברובם מגיעים מרקעים כלכליים ומצוקתיים קשים. זאת היתה הזדמנות נדירה למשפחות ולילדים להנות במשותף מיריד מגוון וממוקדי פעילות אטרקטיבים – וכל זאת חינם אין כסף.

ראינו את הילדים מקפצים בין מתקני הטרמפולינות גולשים מגבהים "מפחידים" ומנתרים על משטחים קפיצים. לצלילי המוזיקה הקסומה שהושמעה ברקע, התקיימו מופעים עליזים של ליצנים. שקיות הפופקורן ומקלות הסוכר המנופח והאוורירי חולקו לכל דורש – וכולם דרשו...

לא רק האמהות התענגו מנחת לראות את ילדיהם מאושרים ומחייכים, שמחים עד אין קץ ומופתעים משפע המתנות שקבלו. הידיים הקטנות כמעט ולא הצליחו לאחוז בבת אחת את מיני המתיקה, המתנות, הבלונים, ההפתעות השונות והזכיות בהגרלות.
הארוע נחתם בארוחת צהריים ארוזה ובחלוקת שי בעל ערך גם לילדים וגם למבוגרים.
בחסדי יוסף מדגישים, שלמרות ההתלבטויות אם לקיים את הארוע בצל מבצע "צוק איתן", הוחלט שלא למנוע מהילדים את רגעי האושר והשמחה שחכו להם זמן רב, מה עוד שהמתחם כולו הוקם בסמוך ובנראה למרחב מוגן גדול דיו כדי לקלוט בשעת אזעקת אמת ח"ו את כל המוזמנים. בין המשפחות שהוזמנו לארוע היו גם כאלה שאינן יכולות לשלוח את הילדים לקייטנות – אפילו המסובסדות שבהם.

פעילות החסד המתקיימת ע"י ארגון "חסדי יוסף" פרושה על פני כל השנה, המשוב המרגש שמגיע מהילדים ומהמשפחות, מהווה את הדלק להמשיך את מסורת הנתינה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.