מערכת COL | יום ט"ז תמוז ה׳תשע״ד 14.07.2014

נחתם כנס 'הפנסאים' העולמי; אלפים צפו בשידור ב-COL

הערב נערך הכינוס הוירטואלי השנתי של 'הפנסאים', שציין את סיום שנת הפעילות הפוריה בקרב בני השלוחים מכל רחבי תבל ● בתוכנית מושקעת, שהועברה בשידור חי ובלעדי ב-COL, נאמו בפני השלוחים הצעירים, בני משפחותיהם, והאורחים הרבים שיצטרפו לשידור: סיו"ר ה'מרכז לענייני חינוך' הרב משה קוטלרסקי, שליח הרבי ורבה הראשי של רוסיה הרב בערל לאזאר; שליח הרבי ורבה הראשי של תאילנד, הרב יוסף-חיים קנטור  כינוס הפנסאים
נחתם כנס 'הפנסאים' העולמי; אלפים צפו בשידור ב-COL

היום שני, ט"ז בתמוז, בשעה 5:00 אחה"צ (שעון ישראל) התקיים הכינוס השנתי הענק של 'הפנסאים', שציין את סיום שנת הפעילות הפוריה בקרב בני השלוחים מכל רחבי תבל.

בתוכנית מושקעת במיוחד, שהועברה בשידור חי כאן באתר, נאמו בפני השלוחים הצעירים, בני משפחותיהם, והאורחים הרבים שיצטרפו לשידור מכל קצווי תבל שורת שלוחים מרחבי תבל: סיו"ר ה'מרכז לענייני חינוך', הרב משה קוטלרסקי; שליח הרבי ורבה הראשי של רוסיה, הרב בערל לאזאר; שליח הרבי ורבה הראשי של תאילנד, הרב יוסף-חיים קנטור.

מלבד הנאומים, הוצגו בפני השלוחים הצעירים קטעי וידאו ייחודיים ותוכנית סיום שנה של סדרת 'מ'זאגט לחיים', ויושק האתר המחודש של 'הפנסאים' לבני השלוחים, שיציג מגוון מדורים חדשים.

הכינוס התקיים בשיתוף פעולה מלא ביחד עם משרד השלוחים בניו-יורק בראשותו של הרב גדליה שם טוב. תוכנית הפנסאים לילדי השלוחים מוקדשת לע"נ הרב יוסף-יצחק רייטשיק ע"ה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.