מערכת COL | יום י"ג תמוז ה׳תשע״ד 11.07.2014

מדור צרכנות שבועי ● לכבוד שבת קודש

מרכז התקשורת החב"די - COL, מגיש גם השבוע מדור צרכנות אינפורמטיבי לתועלת הגולשים. במסגרת המדור, יובאו מבצעים, הנחות ומידע צרכני ממגוון בתי עסק ומותגים במגזר החרדי והחב"די ● והשבוע: פעקאלע לילדים בשבת, מזגן עם התקן שבת וסטים מיוחדים לשבת  מדור צרכנות שבועי
מדור צרכנות שבועי ● לכבוד שבת קודש

שבת של הילדים

את אצבעות שוקולד פרה של 'עלית' כולנו מכירים, אצבעות השוקולד שהפכו בשנים האחרונות ללהיט בקרב משפחות ברוכות ילדים. כל אריזה מכילה 8 אצבעות ולכל ילד ממתק שוקולד אישי משלו.

עלית ממשיכה לחדש ולהפתיע עם 'אצבעות' במילוי קרם בטעמי גלידה. הגלידה, שהופכת למאכל נפוץ מאוד בעונת הקיץ, משתלבת עם האצבעות של עלית בסדרה מרעננת וקיצית. בסדרה שני טעמים: אצבעות שוקולד חלב במילוי קרם בטעם גלידת וניל ואצבעות שוקולד לבן ושוקולד חלב במילוי קרם בטעם גלידת שוקולד.



חטיבת המלוחים של שטראוס, הינה החברה המובילה בציבור החרדי בתחום החטיפים המלוחים, ומציעה מגוון רחב של חטיפים מלוחים אהובים וטעימים, המשתלבים באופן מושלם לתוך הפעקאלע. תפוצ'יפס, צ'יטוס אפוי, שוש אפוי, דוריטוס ועוד הינם חטיפים אהובים במיוחד ומוצעים במיגוון צורות וטעמים. כמו כן מציעה שטראוס מלוחים את הפופקורן של עלית שישדרג לכם את הפעקאלע.



מטרנה
היא החברה החלוצה והמובילה בישראל בייצור תחליפי חלב לתינוקות ומייצרת את תחליף החלב הכי קרוב לאמא. דורות שלמים של ילדים גדלו על מטרנה, ודורות שלמים גדלים ויגדלו על מטרנה.

ושיהיה לבריאות

מטרנה מהדרין הוא היחיד המכיל את הרכב ה-M המכיל שילוב ייחודי של רכיבים:

·     היחיד עם רכיב ה- BIO הפרוביוטי לחיזוק ההגנה החיסונית, אשר הוכח מחקרית כמונע תחלואה בתינוקות בריאים.

·     רק במטרנה הרכב שמנים ייחודי -שמן בטאפלמיטאט –המכיל שמן דקל כמקור לחומצת שומן פלמיטית המהווה כרבע מהשומן בחלב אם. שמן בטאפלמיטאט הוכח מחקרית כתורם לעיכול קל, ספיגת סידן מיטבית והפחתת משך בכי בתינוקות.

·    רכיב הLCPUFA ממשפחת אומגה 3 ו-6 במינון האפקטיבי והגבוה ביותר. רכיב זה הוכח כתורם להתפתחות הקוגניטיבית ולחדות הראיה בתינוקות.




תינוקות וילדים מצויים יום יום בסביבת ילדים אחרים, בכך הם חשופים יותר למחלות ווירוסים ממבוגרים. שיעור ההדבקה במחלות עולה, ופעמים רבות גם הצורך באנטיביוטיקה.

טיפול אנטיביוטי גורם "להרס" החיידקים הרעים וגם הטובים במערכת העיכול. לכן, חברת 'מקסי הלט', יצרנית הוויטמינים ותוספי התזונה מהגדולות בעולם, ייצרה פרוביוטיקה המותאמת במיוחד לילדים. חשוב לתת תוסף פרוביוטיקה לילדים, ולא רק בזמן נטילת אנטיביוטיקה. מתן תוסף פרוביוטיקה לאורך זמן מסייע למנוע את הישנותן של מחלות אלו. מתן פרוביוטיקה לילדים, לא רק מסייע בהתמודדות עם מצבים אלה, אלא תורם למניעת התפרצותם מבעוד מועד.



בשבועות האחרונים השיקה סטארקיסט מהלך שיווקי אסטרטגי, במסגרתו עיצוב מחדש למגוון המוצרים והמארזים הרחב, ונבחרה שפה פרסומית חדשה, המבטאת את ה"חשיבה מחוץ לקופסה" והתומכת בהרחבת השימוש בטונה לבישול מנות חמות. המהלך חושף את הצרכן למגוון רחב ומפתיע של מוצרים ופתרונות לארוחה טעימה ומזינה באמצעות צילומי מתכונים טעימים וקלים להכנה על גבי האריזות. בין המתכונים: פשטידות, פסטה, ממולאים, קציצות טונה אפויות ועוד. עוד על האריזות מופיעה הפנייה לאתר החברה, שם יוכלו הצרכנים לפגוש כ-100 מתכונים ידידותיים ומפתיעים שישדרגו את הארוחות הביתיות.

הטונה של סטארקיסט עשויה מנתח פילה טונה משובח, המיוצר בפיקוח קפדני, מחומרים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים, תוספים או משפרי טעם. הנתחים מוכנים לאכילה ישר מהקופסה או כתוספת מצוינת לסלטים, תבשילים ומאפים ומומלצים למבוגרים, נשים בהריון, מניקות, קשישים וילדים.


משפחתית חסכונית

כשעלות הנסיעה עולה כמו נסיעה באוטובוס, מעולם לא היה משתלם כל כך לנסוע ברכב חשמלי: אלדן, חברת הליסינג וההשכרה המובילה בישראל, מזמינה אתכם לעבור לרכב חשמלי משפחתי ובכך תחסכו עשרות אלפי שקלים.

חברת אלדן מציע ללקוחות רכבים מדגם רנו פלואנס ZE החל מ-55,000 ש"ח. עלות קילומטר ברכב החשמלי הינו 10 אגורות לעומת 75 אגורות לקילומטר ברכב הצורך בנזין. מדובר ברכב עם חסכון תדלוק של יותר מ-30,000 ש"ח בשלוש שנים (חישוב עבור רכב משפחתי שנוסע ב-20,000 ק"מ בשנה). הרכב החשמלי הינו חסכוני ומשתלם, משפחתי ומרווח עם חווית נסיעה איכותית, ידידותית לסביבה וכולל אחריות יבואן.



לכבוד שבת קודש

בימים אלו משיקה חברת "תדיראן גרופ" מהחברות המובילות במשק הישראלי למוצרי חשמל ופתרונות מיזוג אוויר מזגן חדש שומר שבת.

המזגן החדש מדגם TAC667-RDT פותח ע"פ הנחיות המכון המדעי טכנולוגי להלכה בראשות הגאון רבי לוי יצחק הלפרין שליט"א שנבדק ואושר על ידם. המזגן החדש בעל פיקוד שבת המנטרל את ההשפעה על פעילות המזגן כתוצאה מפתיחת דלתות וחלונות או סגירתן ומעצם נוכחות האדם בשטח, "יש מעלה הלכתית למהדרין להשתמש במזגנים אלו בשבתות וחגים" אומרים במכון. פיקוד שבת קיים  במזגני מיני מרכזי תוצרת מפעל המזגנים של תדיראן בעפולה מדגמי:WIND-P  WAVE-P ,SUPRE SLIM-P ,SILENT WIND ,WIND-A.

מזגן השבת פועל תחת משטר עבודה קבוע – זמן פעולת וכיבוי המדחס קבוע ולא משתנה כל השבת, כך שקדושת השבת נשמרת. לפיקוד יש 5 עוצמות של תפוקה, באמצעות זמנים מתוכנתים מראש. מערכת הפיקוד מאפשרת גם לבחור באמצעות השלט 3 מחזורי עבודה ומנוחה של המזגן בכל יממה לפני כניסת השבת.



חברת "סט מסורת- אומנות בעור", יוצאת במבצע ענק, לרגל החלפת התצוגה והכנסת ליין חדש של מוצרי יודאיקה יוקרתיים. במהלך המבצע תעניק סט מסורת הנחות אמיתיות של עד 50% הנחה, על מבחר מוצרי יודאיקה, סידורים ומחזורים מעור משובח עבודת יד, מתנות מהודרות, מזכרות לאירועים ועוד.

בין המוצרים שבמבצע תוכלו למצוא מתנות שעונג לתת וכיף לקבל: מתנות לכלה ולמארחת, מחזורים וסידורים מעור עתיק, שקיות תפילין ייחודיות מעור, מזכרות מקוריות לשמחות, מחזיקי זמירות מהודרים ושלל מתנות עם נגיעות עץ וכסף להענקה לאנשים החשובים לכם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.