מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תשע״ד 04.07.2014

אריה דרעי, השליח והמופת באוהל הק'. סיפור מכלי ראשון

במהלך ביקורו של יו"ר ש"ס אריה דרעי ב-770, בהמשך לביקורו באוהל הק' שעות ספורות קודם לכן, סיפר דרעי סיפור טרי, אותו הגדיר כ"מופת גדול"  דרעי באוהל
אריה דרעי, השליח והמופת באוהל הק'. סיפור מכלי ראשון
אריה דרעי נושא תפילה באוהל הק', השבוע (צילום: COL ניו-יורק)
כתב COL בניו-יורק

במהלך ביקורו של יו"ר ש"ס אריה דרעי בבית-חיינו – 770 ביום רביעי השבוע, בהמשך לביקורו באוהל הק' של הרבי שעות ספורות קודם לכן, סיפר דרעי סיפור טרי, אותו הגדיר "מופת גדול".

וכך סיפר דרעי במשרדי ארגון 'כולל חב"ד' בשכונת קראון-הייטס: "ישנו שליח חשוב של חב"ד (שמו המלא של השליח שמור במערכת מטעמי צנעת הפרט) שצלצל אליי לפני מספר שבועות וביקש עזרה בעניין מסוים. הבקשה הייתה גדולה מידי והתחמקתי מלבצע זאת. פשוט לא היה לי את הזמן לכך.

"בתחילת השבוע קיבלתי שיחת טלפון ממספר לא-מזוהה. לחצתי אישור. על הקו היה... אותו שליח שניסיתי להתחמק ממנו. לא ידעתי מה לענות לו, הוא ממש לחץ שאסייע לו. אמרתי לו שאני כעת לפני טיסה וכשאחזור, נראה מה לעשות. לא מסרתי לו פרטים להיכן אני נוסע.

"ביום רביעי בבוקר, במסגרת שהותי בניו-יורק, הגעתי לציונו של הרבי, כשאני מלווה במספר חסידי חב"ד. שעת הביקור נקבעה מעכשיו לעכשיו, כך שאנשים לא ידעו על הביקור קודם לכן.

"אחרי התפילה בפנים הציון, יצאתי החוצה, ואת מי אני רואה? את אותו שליח של חב"ד שמחפש אותי זמן רב.... הייתי בהלם מוחלט, ולא פחות מכך אותו שליח שנדהם לראות אותי לפתע. זה ממש מופת, מופת של הרבי. מיד על המקום סידרתי לו את מה שהוא ביקש"...

במהלך ביקורו בקראון-הייטס, דרעי סייר במספר מוסדות הקשורים לניהול השוטף של בתי-חב"ד בעולם ונחשף לנתון מעניין: עד ג' תמוז היו פחות מ-1300 שלוחים. כיום, אימפריית השלוחים עומדת על 4324! "זה מדהים", הגיב.

"לא ראיתי בחיים שלי מנהל כמו הרבי", התפעל דרעי, "איך הוא הצליח לדאוג לסדר כל-כך אחראי. הייתי בספרייה של הרבי, ראיתי את המנהל הרב לוין עובד בכזאת חרדת קודש. הרבי ידע למצוא כל אחד לתפקיד הכי מתאים".

דרעי סיפר על יחסיו עם חב"ד ונזכר בסיוע גדול שקיבלו מוסדות חב"ד לאחר התערבותו. "לפני עשרות שנים, המוסדות של חב"ד נקלעו למצב כספי לא פשוט. המנהל, הרב מנשה חדד, רצה להזמין גביר מסויים להתוועדות ואגב כך להראות לו את המוסדות ולבקש ממנו תרומה מכובדת. הרב חדד ידע שאם יגיד שאני מגיע, הוא צפוי להשתכנע. דאגתי להעביר לו את המסר שאני מגיע ואכן אותו גביר הגיע והעביר תרומה משמעותית ביותר".


בסיום הביקור רעייתו, הגב' דרעי, גילתה כי בצעירותה למדה במוסד 'בית רבקה' של חב"ד בצרפת. "נו, את מכירה את החב"דניקים יותר ממני", העיר בעלה בחיוך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.