מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תשע״ד 04.07.2014

קמפיין ענק: בערב שבת מיליון איש מתאחדים בנתינת צדקה

אתמול הושק קמפיין המיליון שמטרתו לאחד את העם סביב מטרת חסד, ברגע אחד: בערב שבת קודש הקרוב בשעה 7 בדיוק, מיליון איש ישימו מטבע לצדקה לעילוי נשמת הנערים הי"ד. כל הפרטים על המיזם המרגש שמים צדקה לזכר שלושת הנערים
קמפיין ענק: בערב שבת מיליון איש מתאחדים בנתינת צדקה
אתמול הושק קמפיין המיליון שמטרתו לאחד את העם סביב מטרת חסד, ברגע אחד: בערב שבת קודש הקרוב בשעה 7 בדיוק, מיליון איש ישימו מטבע לצדקה לעילוי נשמת הנערים הי"ד.

"זוהי פעולה עצומה שהעם יתאחד יחד למטרה אשר מקובלת על כל הזרמים, וזה גם יחזק את משפחות הנערים הי"ד ברגעים קשים אלו", אומרים המארגנים שמוסיפים ש"בגלל המטרה החשובה של איחוד העם, לא נכתב שום ארגון אשר עומד מאחורי הקמפיין, על מנת שכל העם כולו יוכל להתחבר אליו ללא סייגים".

המארגנים ביקרו אמול בבית המשפחות יפרח באלעד ופרנקל בשעלבים, ביחד עם הרב צחי נוימן והת' ישראל אסולין, שם ניחמו אותם והראו להם את ההתגייסות ההמונית של העם לעילוי נשמות ילדיהם הי"ד. כמו"כ הגיעו גם לבית משפחת שאער בטלמון לפרסם על המבצע.

בבית משפחת פרנקל פגשו את רבה של העיר רחובות הרה"ג שמחה הכהן קוק שליט"א, אשר נתן את ברכתו למבצע, ואף ביקש פלייר אחד לעצמו...

במהלך היום חולקו פליירים ומודעות בעשרות ערים ברחי הארץ כמו תל אביב, ראשון לציון, רחובות, לוד, אור יהודה, יהוד, פתח תקוה, עמנואל, מודיעין-מכבים רעות, אלעד, חברון,​​מגדל העמק ועוד.

"אנ"ש והתמימים נרתמו למבצע בהתלהבות גדולה, ובטוח שזה יצליח", אומרים המארגנים.

"אנו פונים מכאן לכלל חסידי חב"ד לסייע בפרסום אחד מעשרת המבצעים של הרבי - מבצע צדקה - בכל דרך שיכולים, ובעז"ה היום בערב בשעה שבע בדיוק מיליון איש ישימו מטבע לצדקה ויקרבו את הגאולה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.