מערכת COL | יום י' סיון ה׳תשע״ד 08.06.2014

הודפס ספר התניא בתלמוד תורה חב"ד חדרה

ביום ראשון י' בסיון התקיים מעמד מרגש של הדפסת ספר התניא בתלמוד תורה חב"ד בחדרה. ההדפסה נתרמה ע"י הרב לייבל זייאנץ מברזיל ● לאחר תפילת מנחה הגיעו כל התלמידים לרחבת הת"ת שם נערכה ההדפסה, שמעו דברים על חשיבות ההדפסה והוראות הרבי לסיפור המלא
הודפס ספר התניא בתלמוד תורה חב

ביום ראשון י' בסיון התקיים מעמד מרגש של הדפסת ספר התניא בתלמוד תורה חב"ד בחדרה. ההדפסה נתרמה ע"י הרב לייבל זייאנץ מברזיל.

לאחר תפילת מנחה הגיעו כל התלמידים לרחבת הת"ת שם נערכה ההדפסה, שמעו דברים על חשיבות ההדפסה והוראות הרבי שניתנו בקשר לזה מפי מחנך כיתה ח' הרב עידן מגור.

לאחר מכן דיבר מנכ"ל המוסדות ומנהל בית חב"ד הרב יוחנן בוטמן בקשר לספר התניא שהוא אותיות 'איתן' שעל כל ילד לגלות את ה'איתן' שבנפשו ע"י לימוד תורת החסידות.

המחנך הרב ברוך קטורזה הזמין ילד נציג מכל כיתה ע"מ שילחץ על כפתור ההדפסה ויאמר פסוק מ12 הפסוקים. (שכידוע חלק מהם לקוחים מספר התניא), לאחר שהילדים ניגנו יחד את הניגון 'אימתי קאתי מר' חולק לכל ילד דף טרי מההדפסה מפרק לב' בתניא וכולם למדו יחד עם הרב מגור את פרק לב' כהוראת הרבי. לבסוף חולק לכל ילד שי ע"י מנהל הת"ת הרב אייל עזרתי.
 
יצויין שהת"ת בחדרה מסיים השנה את השנה השמינית להווסדו, ובשנה הבאה יוצאים בוגרי כיתה ח' מחזור א' של הת"ת ללמוד בטובי ישיבות חב"ד באה"ק, ובוודאי שזכות הדפסה זו תעזור לביסוס הת"ת בגשמיות וברוחניות!
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.