מערכת COL | יום כ"ד ניסן ה׳תשע״ד 24.04.2014

מדור הצרכנות השבועי ● מתחילים קיץ בריא ונקי

מרכז התקשורת החב"די - COL, מגיש גם השבוע מדור צרכנות אינפורמטיבי לתועלת הגולשים במסגרתו יובאו מבצעים, הנחות ומידע צרכני ממגוון בתי עסק ומותגים במגזר החרדי והחב"די ● והשבוע: בר המים שיעביר לכם את שבתות הקיץ עם מים קרים, סנדלים לילדים ועזרי כביסה  מדור צרכנות
מדור הצרכנות השבועי ● מתחילים קיץ בריא ונקי

דלק כדת וכדין  
את מדור הצרכנות של אחרי פסח, נפתח בעדכון חשוב מרשת חנויות הנוחות של
סונול
SoGood. לקראת חג הפסח חברת סונול מכרה את כל החמץ שבחנויות הנוחות שלה לנוכרי, לפי כל דקדוקי ההלכה, ובכך היא מאפשרת לכל המקפידים על כשרות לקנות בחנויות הנוחות שלה ללא חשש, גם לאחר חג הפסח. סונול, בדרך שלנו.



מייבש חסכוני

נעבור מדלק לגז. חג הפסח עבר והררי הכביסות מהחגים, הטיולים וחול המועד הולכים ונערמים, גם כשמכונת הכביסה עובדת ללא הפסקה, יש צורך לייבש את הבגדים, אבל הכמויות הדורשות ייבוש, מפריעות למהלך העבודה. חברת פזגז ממליצה לעבור למייבש הכביסה רינאיי הפועל על גז ובכך חוסך את עלויות החשמל הגבוהות שמייצר המייבש הרגיל. יתרון נוסף למייבש רינאיי:
הייבוש בגז יוצר פחות חשמל סטטי ולכן אינו מפרק את סיבי הבגד. כתוצאה מכך איכות הבגדים נשמרת.

ג'ל כביסה לבגדים נקיים יותר

כדי שהבגדים יצאו נקיים יותר, ממליצה סנו על ג'ל כביסה מרוכז לכביסה במכונה או ביד.  עכשיו ניתן להשיג את ג'ל הכביסה של סנו עם 'הסופר בול' - פקק מדידה ייחודי של מקסימה ג'ל. מכניסים את הפקק יחד עם כמות הג'ל הנדרשת לתוף מכונת הכביסה, מה שמאפשר פיזור יעיל יותר של הג'ל, לכביסה נקייה וריחנית יותר.
נשים רבות מעדיפות להשתמש בג'ל כביסה. במיוחד כשהן מכבסות בטמפרטורה נמוכה או ביד. הג'ל מתמוסס בקלות אף במים קרים וחודר מהדקה הראשונה לכל כתם ולעומק הסיבים ומנקה ביעילות.



פטנט: בר מים שומר שבת

רק חלף הפסח, והקיץ הישראלי מורגש במלוא עוזו. החום של הקיץ, מחייב הקפדה תמידית על שתיית מים גם למבוגרים ובעיקר לילדים. מי עדן מציגה פטנט בלעדי שמהווה את הפתרון המושלם למים מסוננים, קרים, טבעיים, בריאים וטעימים בלחיצת כפתור, גם בשבת: בר מים שומר שבת. 
הבר מסדרת Pure Eden, סדרת הברים החדשה למים מסוננים בעלי טכנולוגיה מתקדמת ברמה הגבוהה ביותר בסטנדרט האיכות של מי עדן.

עם כניסת הבר למצב שבת, משתנה הצג של הבר ומופיעה בו המילה שבת. במצב שבת, הבר מבצע קירור של המים הקרים ללא קשר לצריכת המים. מזיגת המים במצב שבת מתבצעת באמצעות לחצן חיצוני מכני. בהשקת הבר החדש, שהינו פטנט ייחודי ובלעדי, מציגה מי עדן את הפתרון המושלם למים מסוננים, קרים טבעיים, בריאים וטעימים בלחיצת כפתור, גם בשבת.

 

סנדלים לקיץ הישראלי

מורגש באוויר במלוא עוזו... אנו כהורים אנו ממהרים להקל על ילדינו המיוזעים ממשחקי הגינה ולצייד אותם בזוג סנדלים. מותג ההנעלה המוכר ברחבי העולם 'אבסולוט קומפורט'-'
ABSOLUTE COMFORT', המשווק בארץ על ידי חברת 'קבקב יבוא הנעלה בע"מ', משיק בימים אלה קולקציית קיץ מרהיבה של סנדלים, במגוון רחב של דגמים ועיצובים, לבנים, לבנות. לעיצובים המקסימים של הסנדלים נוספים, כמיטב המסורת של המותג 'אבסולוט קומפורט'-  ABSOLUTE
COMFORT
' איכות מושלמת, רפידה המונעת זיעה ונוחות ללא תחרות!

 

 

 

 

 































הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.